Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
Ga terug   CaseJunkies.com > Junkies Stuff > Hardware Junkies
Hardware Junkies Problemen met je videokaart of wil je geluidskaart niet meewerken? Stel hier je vragen!
Reageer

LinkBack Discussietools
Oud 6-04-2007, 09:33   #1 (permalink)

Standaard Game pc

Hallo,

Ik wil graag een game pc en ik wil hem graag zelf gaan bouwen maar ik heb helemaal geen verstand van welke processor welke videokaart enz. op welk moederbord passen en welk moederbord ik nodig heb. Dus zou ik graag wa advies willen en hoop dat jullie kunnen helpen.
Case... is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6-04-2007, 09:59   #2 (permalink)

Standaard

hallo
volgens mij mogen dit soort dingen hier niet besproken worden.
is namelijk vooral een kwestie van smaak.

gr

Citaat:
Topics die niet thuis horen op CaseJunkies
Smaaktopics
Soms komt er een vraag voorbij in de trant van "Wat is mooier, een Lian-Li of een AOpen kast?" of "Wat staat beter in mijn mod, groen of rood"? of "Wat kan ik aan mijn case modden?". Smaken verschillen, en wíj kunnen niet voor jou bepalen wat je mooi vindt of mooi moet vinden. Dit soort topics voegt dus geen discussiewaarde toe, en zal dan ook door een moderator gesloten worden.

Wat moet ik kopen?
Hiervoor geldt in feite hetzelfde. Vaak speelt hierbij een persoonlijke smaak mee. Wanneer het gaat om specificaties is er nog te zeggen dat deze veelal bij de fabrikant te vinden zijn, en dat er op internet doorgaans wel reviews beschikbaar zijn waarin de prestaties van een stuk hardware onder de loep worden genomen. Besluit wat jij wilt, en maak aan de hand van deze informatie je keuze.

Ik heb product X gezien, waar is het te koop en waar is het het goedkoopste ?