| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Hardware Junkies Problemen met je videokaart of wil je geluidskaart niet meewerken? Stel hier je vragen! |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 8 maart 2007
| hey zoals in de titel, ik wil er twe in men pctje ![]() kan dat of niet heb al gezocht voor dezelfde kaart of de mijne maar hij is al vrij oud en zou eigenlijk een nieuwere willen help me ![]() greetz kingoffly (ik ben nieuw) |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 7 augustus 2006 Locatie: Weert
| Heb je de contactstrips dan op maat gezaagd omdat ze anders niet in de pci slots passen? :P Ik heb ooit een tut gezien waarin een duitser voordeed hoe je een agp kaart geschikt kon maken voor pci-e, gewoon de overbodige strips eraf zagen :P
__________________ Asus P5PL2 | Intel 940D @ 3,6GHz | 2048MB DDRII | 6800XT Zalman cooled | 540GB total disk | 2x Samsung 940NW |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Moderator Geregistreerd: 17 mei 2006 Locatie: Heemskerk
| Ik snap het voordeel niet echt van 2 VGA's in je PC, wat maakt het grote verschil dan?
__________________ Silenth-Hardware.nl - Voor de stille PC's! |
| | |
| | #6 (permalink) | |
| Administrator Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Citaat:
![]()
__________________ [CiP] Industrial Demolition Carpento's visie op waterkoeling.. Carpento: ik koel mn antieke systeempje wel met boerenlucht Demoniac: amoniakhoudende lucht, voor verbeterde warmteafvoer? Carpento: plattelandse slaapkamer ruftlucht | |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Vergelijk van grafische kaarten..... | Bart_Banaan | Area 1337 | 31 | 27-01-2004 14:22 |
| Soltek introduceert grafische kaarten met Ati GPU | uzuri | Frontpage Discussie Forum | 5 | 19-01-2004 16:30 |
| Epox Grafische Kaarten | Freakazoid | Frontpage Discussie Forum | 12 | 15-01-2004 16:59 |