| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Hardware Junkies Problemen met je videokaart of wil je geluidskaart niet meewerken? Stel hier je vragen! |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 11 augustus 2004 Locatie: gent
| Ik heb enkele vraagjes over deze monitor. Hij is 19" wide screen en 8 ms snelheid. 19" ws hoeveel cm is dat? Want dat is niet gewoon 19"? Heb ik nog last van ghosting bij 8 ms? Heeft iemand ervaringen bij deze monitor? Op het internet lees ik tegenlopende. En ik vertrouw mijn medejunks toch net ietsje meer. Groetjes. Ik heb op google gezocht. ![]() |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 12 november 2006 Locatie: Hilversum, Noord-Holland
| Antwoord 1: Een inch is 2.54 CM. Dus 19 X 2.54 = 48.26 non diagonaal. BTW, ik neem aan dat het gaat over de widescreen versie. Dus ligt het iets anders. Even op Google gekeken en bleek dat het ging om BXH: 408x255mm Antwoord 2: Bij 8 MS zul je geen last hebben van ghosting. BTW, ik neem aan dat het gaat over de widescreen versie. De non-widescreen versie heeft 5MS response. Antwoord 3: nooit problemen gehad met soort vergelijkbare monitor: De AL2223W - 22'' Widescreen. Greetz
__________________ Ik zie, ik zie wat jij niet ziet!: Geen signature! Of toch wel? |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 12 november 2006 Locatie: Hilversum, Noord-Holland
| Klik hier voor de specificaties van de Acer AL1916Cs - 19'' Daar staat toch duidelijk 5 MS response. Ik citeer van de website: "Opwindende gaming en boeiende actiefilms met een reactiesnelheid van slechts 5ms. De royale contrast ratio van 700:1 creëert, gesynchroniseerd met een helderheid van 300 cd/m2, scherpe beelden. Automatische aanpassingen voor een snelle en eenvoudige personalisatie van het beeld op basis van uw werkbehoeften."
__________________ Ik zie, ik zie wat jij niet ziet!: Geen signature! Of toch wel? |
| | |
| | #12 (permalink) |
| Geregistreerd: 19 maart 2007
| ik heb dit scherm ook. het is egt perfect alleen is het niet 8ms maar 5ms maar misschien oudere versie? quote="modder.exe"]Ik heb enkele vraagjes over deze monitor. Hij is 19" wide screen en 8 ms snelheid. 19" ws hoeveel cm is dat? Want dat is niet gewoon 19"? Heb ik nog last van ghosting bij 8 ms? Heeft iemand ervaringen bij deze monitor? Op het internet lees ik tegenlopende. En ik vertrouw mijn medejunks toch net ietsje meer. Groetjes. Ik heb op google gezocht. [/quote] |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Bios resetten van Acer TravelMate 212-C | eXistenZ | Hardware Junkies | 5 | 8-11-2003 18:19 |
| [TFT] ACER AL707 | Raven | Hardware Junkies | 2 | 29-06-2003 14:34 |
| ziijwand acer veriton | marco01 | Casemod Junkies | 4 | 10-03-2003 06:04 |