| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Hardware Junkies Problemen met je videokaart of wil je geluidskaart niet meewerken? Stel hier je vragen! |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 28 januari 2007
| heey, Ik heb sinds enkele dagen Windows vista (32 bit) als besturings systeem. Alleen nadat ik de drivers van mijn videokaart (XFX geforce 7300 gs) wil instaleren geeft hij een fout aan in internet explorer 7. Na systeem herstel doed hij het echter wel, en er zijn al nieuwe drivers voor deze kaart voor vista. Maar na de nieuwe driver geinstaleerd te hebben gaat mijn videokaart terug naar zijn standaart instellingen,dus ook mijn frequentie instellingen. en ik kan deze ook niet meer wijzigen! wat ik heel erg vervelend vind want ik krijg nu maar een 3 als score in de index van vista.Weten jullie nog tools om hem toch te overklokken? PS ik heb powerstrip geprobeerd maar die gooit hem ook gewoon terug naar mn standaart instellingen bij voorbaat dank |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 februari 2006
| Powerstrip is vista compitable dacht ik ( of het was alleen 64-bitscompitable). Bij mijn ati kaart werkte dat gewoon. Heb het niet lang gebruikt, maar kan je niet iets van een user aanmaken met je overclocke en die standaard laden bij opstarten van powerstrip? |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Geregistreerd: 17 mei 2006 Locatie: Heemskerk
| Wel slordig eigenlijk, van Nvidia, die van ATI zijn allemaal wel up to date :P Naja, ik denk dat ze daar nu hard mee bezig zijn, denk binnen een week tot 2 weken wel allemaal op een rijtje... PS: Ja, ik draai dus op Vista, en ja, met een ATI :P |
| | |
| | #7 (permalink) |
| ja er zijn wel nieuwe drivers voor mn kaartje maar dit is zonder overclock utility. en via andere progamma's kan ik ook niets wijzigen. maarja ik wou toch alweer eens een andere kaart kopen. Weten jullie nog een goeie kaart?rond de 200 euro. mijn setup is : AMD athlon 3500+ @2475.05 MHZ MSI k8ngm2 (socket 939) lc power black edition 550Watt |
| | |
| | #11 (permalink) |
| pci-e kaart ... Maar het liefst wil ik een Nvidia kaart hahaha. maarja aan de andere kant als ik dan toch een andere kaart ga kopen kan ik het net zo goed goed doen .misch 2 x 8800 GTX plus een andere psu en mobo. toch of wat beters? |
| | |
|
| « Mobo dood?
|
xion 2 black pearl » |
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| vista voor overklokken??? | rambo | Cooling & OC Junkies | 7 | 14-10-2007 20:34 |
| max ram op vista | kingoffly | Hardware Junkies | 31 | 8-09-2007 09:29 |
| Overklokken | _PhanToM_ | Cooling & OC Junkies | 19 | 7-10-2006 00:28 |
| P4 met 2,4 Ghz overklokken | toetje | Cooling & OC Junkies | 11 | 8-03-2005 07:45 |
| Overklokken videokaart | Neonracer | Cooling & OC Junkies | 4 | 22-03-2003 23:30 |