Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
Ga terug   CaseJunkies.com > Junkies Stuff > Hardware Junkies
Hardware Junkies Problemen met je videokaart of wil je geluidskaart niet meewerken? Stel hier je vragen!
Discussie gesloten

LinkBack Discussietools
Oud 2-02-2007, 23:07   #1 (permalink)

Standaard Broertjes pc stuk :S weet niet

Me broertje heeft een pc OK OK maar ja wil jullie wat vertellen

Hallo hardwareinfo lezers en forum crews

Vandaag heeft me broertje wat aan ze pc geknoeit dat mag hij altijd wel doen maar ja hij is verder gegaan dan dat ik het eigelijk wil nu heeft hij in de bios geknoeid. Hij vertellde me stap voor stap wat hij gedaan heeft>>>>>>>

Hij zei:

Ik ging naar de bios door DEL te drukken daar na ging hij naar de frecentie en voltage

hij zag iets dat op honderd staat dus daar heeft hij 130 van gemaakt toen hij het saved en herstart start hij wel op maar heeft geen beeld en ziet ook niet dat de hardeschijf led ging knipperen op de besturring systeem windows xp te draaien.

Weet iemand wat er nu zou zijn en wat ik zelf kan doen om te zien wat er aan de hand is heeft er iemand tip en trick.

IEDEREEN BEDANKT DIE MIJ EEN TIP KAN GEVEN EN WAT ME BROERTJE HEEFT GEDAAN KAN IEMAND DAT VERTELLEN WAT JE ER MEE KAN DOEN EN WAT HET IS.
pc111 is offline  
Oud 2-02-2007, 23:31   #2 (permalink)

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pureoptical
Hopelijk kunnen de hardware info lezers je helpen maar ik denk dat die gasten ook ontzettend veel moeite met die ongeloofelijk lange zinnen van je gaan hebben en al helemaal als je geen punten en of kommas gebruikt dan wordt het toch wel erg lastig te volgen allemaal en dan wordt het enigzins koffiedik kijken en wie zit daar nu weer op te wachten tja wie het weet zou het mogen en kunnen zeggen misschien nog een tip als je broertje geen idee heef wat zijn akties eigenlijk voor gevolg hebben kun je hem beter met zijn vingers uit de bios laten want je ziet wel waar het allemaal goed voor is
Nou ze hebben geen moeite er mee en ze hebben er heel wat antwoorden er op gegeven kan je zelf kijk als je wil maar jammer dat ik zelf hier amper antwoorden krijg
pc111 is offline  
Oud 3-02-2007, 11:07   #3 (permalink)

Carpento's schermafbeelding

Standaard

@ PC111: lees volgende keer even onze huisregels door voor je een topic aanmaakt:

Met name de puntjes over:

Forumpolicy: Voor je een nieuw topic opent

Forumpolicy: Taalgebruik

(Het komt ook niet echt lekker over om 1 op 1 een topic van het ene forum naar het andere te copy-pasten, zonder zelfs de aanhef aan te passen)

Hopelijk snap je dan ook waarom je topic voorzien wordt van een slotje.
Discussietools
Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
weet niet waar aanknop aan te sluiten. FigtingEagle Elektronica Junkies 18 21-08-2007 22:52
Wat is stuk? Foxie Hardware Junkies 2 1-05-2004 18:16
Mijn HDD Stuk? crizp Hardware Junkies 9 17-10-2003 19:59
Nieuw coolblok erop, denk aan crush maar weet niet zeker. Energizer Hardware Junkies 12 2-08-2003 18:54
Mobo stuk? XNDR Area 1337 7 12-04-2003 09:44

Copyright 2002 - 2008 Casejunkies.com
Sites: Techzine | Feebs | CaseJunkies | Bodynet | Dolphin-IS.