| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Hardware Junkies Problemen met je videokaart of wil je geluidskaart niet meewerken? Stel hier je vragen! |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 18 januari 2007
| Hallo Ik ben michael en ik zit met een probleem ik heb laatst eindelijk een nieuwe voeding gekocht waardoor er nieuwe problemen onstonden na het aansluiten :/ Ik heb ook een nieuwe harde schijf gehaald en nieuwe videokaart Ik dacht dat de videokaart naar zn moer was omdat de fan erop niet lekker meer draaide en er veel stof in zat :/ nou bij het opstarten vanaf de windows xp cd geeft ie iets raars aan zwart beeld met links boven in knipperend liggend streepje : _ <== die dus Kan iemand mij vertellen wat dit is hij doet niks meer en ik zou graag verder willen met m'n pc alvast erg bedankt ![]() |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 7 augustus 2006 Locatie: Weert
| Trek eens de batterij van je mobo, laat die een minuutje eruit (ook je voeding uittrekken) en steek em dan erweer in en start eens op. Steek je geheugen er eens opnieuw in, wel oppassen dat je die gouden stripjes niet aanraakt....
__________________ Asus P5PL2 | Intel 940D @ 3,6GHz | 2048MB DDRII | 6800XT Zalman cooled | 540GB total disk | 2x Samsung 940NW |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 27 november 2004
| Je systeem probeert te booten van iets wat niet bootable is, dat levert hier tenminste ook altijd zo'n streepje op (als Carpento weer eens vergeten is z'n usbstick te unpluggen, en het systeem het nodig vindt van USB te booten). Dus controleer eens of je boot-volgorde klopt, en anders of je CD wel werkelijk bootable is ![]()
__________________ Those were the times... |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Kan iemand helpen? | Warheart | Hardware Junkies | 7 | 8-05-2006 14:18 |
| wc->kan iemand mij helpen? | roel450 | Cooling & OC Junkies | 5 | 15-02-2006 12:49 |
| wie kan em helpen met een goed plaatje? | yogi-beer | Casemod Junkies | 13 | 9-07-2004 20:10 |
| Wie wil helpen een spel te programmeren? | N34X | Software Junkies | 9 | 23-06-2004 16:02 |
| Ik heb hulp nodig > wie wil helpen? | defecto | Area 1337 | 12 | 7-01-2004 17:19 |