| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Hardware Junkies Problemen met je videokaart of wil je geluidskaart niet meewerken? Stel hier je vragen! |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 14 juni 2006 Locatie: vlaams brabant
| Beste case junkies :P Ik heb enkele dagen geleden mijn case (http://www.lian-li.com/Product/Chass...C-60plus_2.htm) Nu wil ik mij pc'tje in de week gaan halen, maar ik blijf vastzitten bij de voeding.. Ik weet niet welk model ik moet nemen (ik weet het noob vraagje mss) : - Dit model : http://www.alternate.nl/html/product...wTechData=true - Of dit : http://www.alternate.nl/html/product...wTechData=true Ik wil weten welke het beste gaat met mijn case (kijk naar de coolers..) Erg bedankt, joachim ![]() |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 12 november 2006 Locatie: Hilversum, Noord-Holland
| Dat ligt eraan wat voor systeem het moet gaan aandrijven. Mijn voorkeur gaat iniedergeval naar de Coolermaster voeding omdat hij voor 10 eurotjes meer meteen 80 watt meer heeft. En wat ik nu al 4 keer heb gedaan op het Case Junkies forum: Hiper Type-R 580Watt Modular. Naar mijn mening de beste voeding die er is. Hij kost maar 2 euro meer dan de Coolermaster. Geeft je 80 watt meer, een hogere efficientie, modulaire functie en is super stil. ![]() Link naar de site waar ie het goedkoopst is: KLIK HIER
__________________ Ik zie, ik zie wat jij niet ziet!: Geen signature! Of toch wel? |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 20 juni 2006 Locatie: Drachten
| Ik heb ook een HyperR Voeding en ik moet zeggen dat deze voeding tot nu toe de beste voeding is die ik ooit heb gehad. Ik heb enorm veel gehad Ze zijn stabiel, zien er goed uit, goede amperés, en goeie afwerking en beveiliging. Ik zou wel voor zo'n voeding gaan. Vind je een Hyper te duur? Dat zou ik voor de Tagan gaan dit merk is ook erg goed en stabiel. De ameperés die hij levert zijn enorm goed, ookal levert hij minder wattage dan de Coolermaster. Het wattage maakt inprincipe niet zoveel uit zolang je Amperés ook maar goed zijn. Succes met je keuze! |
| | |
| | #4 (permalink) | |
| Geregistreerd: 7 augustus 2006 Locatie: Weert
| Citaat:
__________________ Asus P5PL2 | Intel 940D @ 3,6GHz | 2048MB DDRII | 6800XT Zalman cooled | 540GB total disk | 2x Samsung 940NW | |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Geregistreerd: 12 november 2006 Locatie: Hilversum, Noord-Holland
| Snap dat Tagan een goede kwaliteit heeft. En dat je een groot genoeg wattage nodig hebt. Maar jij hebt dus 480W op een best wel zwaar systeem! Is dat wel genoeg dan?
__________________ Ik zie, ik zie wat jij niet ziet!: Geen signature! Of toch wel? |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Geregistreerd: 14 juni 2006 Locatie: vlaams brabant
| Het is eigenlijk niet de watt ofzo dat het probleem is.. Je moet is op de link van mij case klikken en kijken naar de "airflow" of hoe je het ook noemt. Ik wil weten wat het beste is voor de airflow n of ze er niets van verstoren : die eerste is met een grote fan, de 2de met een kleintje die naar buiten gaat.. Welke is voor de case het beste ? of speelt dit geen rol ? Als alles goed is ga ik wss de deze nemen (hier in de buurt vind je bijna geen andere) http://www.ocztechnology.com/product...dia_sli_ready_De specs gaan deze worden : cpu : INTEL PIV Dual-Core 935 (3200Mhz) 2X2048KB L2 Socket 775 800FSB psu: Ben ik nog niet uit mobo : ABIT AB9 Vista Geheugen : CORSAIR TWINX Matched DDR2 2048MB (2x1024MB) 800Mhz XMS6400 HSP HDD : 250 gig + 160 gig graka : SAPPHIRE X1650PRO PCI-EXPRESS Radeon X1650PRO 256MB DDR3 Vista en nog dvd schrijvertje ![]() Heeft tog een hoog prijsje hoor maar je moet er wat voor over hebben :P |
| | |
| | #8 (permalink) | |
| Geregistreerd: 7 augustus 2006 Locatie: Weert
| Citaat:
__________________ Asus P5PL2 | Intel 940D @ 3,6GHz | 2048MB DDRII | 6800XT Zalman cooled | 540GB total disk | 2x Samsung 940NW | |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Zelf behuizing maken voor pc | the widow maker | Casemod Junkies | 13 | 24-04-2003 18:57 |
| HD Led vervangen voor 6 blauwe leds (voor op behuizing) | Marcel_S | Elektronica Junkies | 20 | 27-03-2003 14:28 |