Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
Ga terug   CaseJunkies.com > Junkies Stuff > Hardware Junkies
Hardware Junkies Problemen met je videokaart of wil je geluidskaart niet meewerken? Stel hier je vragen!
Reageer

LinkBack Discussietools
Oud 28-01-2007, 18:06   #1 (permalink)

Standaard Voeding voor lian li behuizing

Beste case junkies :P

Ik heb enkele dagen geleden mijn case (http://www.lian-li.com/Product/Chass...C-60plus_2.htm)
Nu wil ik mij pc'tje in de week gaan halen, maar ik blijf vastzitten bij de voeding..
Ik weet niet welk model ik moet nemen (ik weet het noob vraagje mss) :
- Dit model : http://www.alternate.nl/html/product...wTechData=true
- Of dit : http://www.alternate.nl/html/product...wTechData=true

Ik wil weten welke het beste gaat met mijn case (kijk naar de coolers..)
Erg bedankt, joachim
jokkos is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28-01-2007, 19:44   #2 (permalink)

FuriousHamster's schermafbeelding

Standaard

Dat ligt eraan wat voor systeem het moet gaan aandrijven. Mijn voorkeur gaat iniedergeval naar de Coolermaster voeding omdat hij voor 10 eurotjes meer meteen 80 watt meer heeft.

En wat ik nu al 4 keer heb gedaan op het Case Junkies forum:

Hiper Type-R 580Watt Modular. Naar mijn mening de beste voeding die er is. Hij kost maar 2 euro meer dan de Coolermaster. Geeft je 80 watt meer, een hogere efficientie, modulaire functie en is super stil.

Link naar de site waar ie het goedkoopst is: KLIK HIER
Oud 28-01-2007, 23:09   #3 (permalink)

Standaard

Ik heb ook een HyperR Voeding en ik moet zeggen dat deze voeding tot nu toe de beste voeding is die ik ooit heb gehad. Ik heb enorm veel gehad Ze zijn stabiel, zien er goed uit, goede amperés, en goeie afwerking en beveiliging. Ik zou wel voor zo'n voeding gaan. Vind je een Hyper te duur? Dat zou ik voor de Tagan gaan dit merk is ook erg goed en stabiel. De ameperés die hij levert zijn enorm goed, ookal levert hij minder wattage dan de Coolermaster. Het wattage maakt inprincipe niet zoveel uit zolang je Amperés ook maar goed zijn. Succes met je keuze!
Mairel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29-01-2007, 16:21   #4 (permalink)

Bartjez's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mairel
Ik heb ook een HyperR Voeding en ik moet zeggen dat deze voeding tot nu toe de beste voeding is die ik ooit heb gehad. Ik heb enorm veel gehad Ze zijn stabiel, zien er goed uit, goede amperés, en goeie afwerking en beveiliging. Ik zou wel voor zo'n voeding gaan. Vind je een Hyper te duur? Dat zou ik voor de Tagan gaan dit merk is ook erg goed en stabiel. De ameperés die hij levert zijn enorm goed, ookal levert hij minder wattage dan de Coolermaster. Het wattage maakt inprincipe niet zoveel uit zolang je Amperés ook maar goed zijn. Succes met je keuze!
Ff misschien wat muggenziften, maar dit moet ik toch ff kwijt! Je wattage is wel belangrijk! Amperes kun je uitrekenen door het vermogen door de voltage te delen. Dus het is degelijk belangrijk hoe groot het vermogen is. Ik heb geen ervaring met een HyperR of Coolermaster, maar ik wel wat dat Tagan een van de topmerken is. Ik heb zelf de Tagan 480W Easyconn en ben zwaar tevreden!!!
Oud 29-01-2007, 16:28   #5 (permalink)

Standaard

Bedankt voor de reactie's, kan nu weer verder
Laat wel eens weten welke pc ik uiteindelijk neem :P
Mag slotje op
Oud 29-01-2007, 16:31   #6 (permalink)

FuriousHamster's schermafbeelding

Standaard

Snap dat Tagan een goede kwaliteit heeft. En dat je een groot genoeg wattage nodig hebt. Maar jij hebt dus 480W op een best wel zwaar systeem! Is dat wel genoeg dan?
Oud 29-01-2007, 19:59   #7 (permalink)

Standaard

Het is eigenlijk niet de watt ofzo dat het probleem is..
Je moet is op de link van mij case klikken en kijken naar de "airflow" of hoe je het ook noemt.
Ik wil weten wat het beste is voor de airflow n of ze er niets van verstoren :
die eerste is met een grote fan, de 2de met een kleintje die naar buiten gaat..

Welke is voor de case het beste ? of speelt dit geen rol ?

Als alles goed is ga ik wss de deze nemen (hier in de buurt vind je bijna geen andere) http://www.ocztechnology.com/product...dia_sli_ready_

De specs gaan deze worden :
cpu : INTEL PIV Dual-Core 935 (3200Mhz) 2X2048KB L2 Socket 775 800FSB
psu: Ben ik nog niet uit
mobo : ABIT AB9 Vista
Geheugen : CORSAIR TWINX Matched DDR2 2048MB (2x1024MB) 800Mhz XMS6400 HSP
HDD : 250 gig + 160 gig
graka : SAPPHIRE X1650PRO PCI-EXPRESS Radeon X1650PRO 256MB DDR3
Vista en nog dvd schrijvertje

Heeft tog een hoog prijsje hoor maar je moet er wat voor over hebben :P
Oud 29-01-2007, 22:08   #8 (permalink)

Bartjez's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door FuriousHamster
Snap dat Tagan een goede kwaliteit heeft. En dat je een groot genoeg wattage nodig hebt. Maar jij hebt dus 480W op een best wel zwaar systeem! Is dat wel genoeg dan?
Kheb er nooit problemen mee gehad. Heb het ding nu een half jaartje, heb 2 harddisks, 2 dvd - drives, 512mb videokaart en hij heeft nog nooit harder dan de laagste stand gedraaid. En ik verbruik toch niet extreem weinig, mijn cpu en gpu zijn overgeclockt.
Discussietools
Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Zelf behuizing maken voor pc the widow maker Casemod Junkies 13 24-04-2003 18:57
HD Led vervangen voor 6 blauwe leds (voor op behuizing) Marcel_S Elektronica Junkies 20 27-03-2003 14:28

Copyright 2002 - 2008 Casejunkies.com
Sites: Techzine | Feebs | CaseJunkies | Bodynet | Dolphin-IS.