| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Hardware Junkies Problemen met je videokaart of wil je geluidskaart niet meewerken? Stel hier je vragen! |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 14 juni 2006 Locatie: vlaams brabant
| Hallo, khoop dat dit de juiste plaats is voor mij vraag.. Ik heb hier mijn pc staan waarmee ik op internet surf,muziek,games... Maar ik heb ook nog een 2de staan die ik had verbonden via crossed (als het juist is geschreven ) en dan kon ik gemakkelijk bestanden overzetten, gamen tege de andere pc (als er iemand voorzat tenminste).Maar nu heb ik deze pc vervangen door een P4, een veel betere dus :P Ik heb alles gedaan zoals ervoor maar telkens als ik op de shared doc's wil van een van de pc's vraagt hij achter een passwoord Weten jullie welk dit kan zijn of wat ik nog moet veranderen, er staat nergens een passwoord op een van de pc's dusjah .. bedankt |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 7 augustus 2006 Locatie: Weert
| Nu we het hier toch over hebben, ik heb een crosslink cable, maar ik krijg het niet aant werk....moet ik iets speciaals instellen van apparaat-apparaat of moet dit automatisch werken als ik die wizard doe??? Kheb 2x xp pro op de pc's. (1tje met gigabit lan en 1tje met 100mbits)
__________________ Asus P5PL2 | Intel 940D @ 3,6GHz | 2048MB DDRII | 6800XT Zalman cooled | 540GB total disk | 2x Samsung 940NW |
| | |
| | #5 (permalink) | |
| Geregistreerd: 18 februari 2006 Locatie: Deventer
| Citaat:
Dit o.a. zodat de ene PC weet dat hij met de andere PC verbinding moet maken voor bijvoorbeeld de internetverbinding. Mocht dit vooralsnog niet werken kijk dan eens de kabel naar. Wellicht dat er een breukje in zit. | |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Geregistreerd: 25 september 2006
| ik zou zweren dat gigabit een andere type crosslink kabel nodig had maar dat is dan weer tegenover een andere gigabit duzz bij 100 mbit zou die toch automatisch de snelheid moeten terugdraaien. Of het echt crosslink is kun je alsnog checken -> ![]() |
| | |
| | #11 (permalink) |
| Geregistreerd: 4 juni 2004 Locatie: Leeuwarden
| ASUS verkoopt van die mooie kleine switchen ze werken goed en zijn niet duur. Hoe weet ik dat die dingen goed werken, heb voor ongeveer een week zoon ding geleend. Asus GigaX 1005 <<< KLIK Deze kleinste uitvoering zit rond de €15 á €20.
__________________ Warning , keyboard not found. Press Enter to continue. |
| | |
|
| « Slot-In DVD
|
videokaart » |
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Router voor 2 pc's | rietveld | Gadget Junkies | 4 | 22-07-2007 19:33 |
| netwerk tussen 2 pc's met usb? | Foxie | Hardware Junkies | 9 | 21-03-2004 00:52 |
| VPN tunnel tussen 2 pc's | GoTMoRe | Software Junkies | 14 | 26-02-2004 09:33 |
| 1gbps netwerk verbinding parralel op een 10mbps netwerk? | Freakazoid | Software Junkies | 12 | 25-11-2003 17:42 |
| firewire netwerk aanleggen tussen 2 pc's | -PartyBoy- | Hardware Junkies | 39 | 7-09-2003 16:06 |