| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Hardware Junkies Problemen met je videokaart of wil je geluidskaart niet meewerken? Stel hier je vragen! |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 13 november 2006
| hoi, ik heb vandaag een nieuw videokaart gekocht en correct aangesloten op mijn moederbord, daarvoor had ik een onboard videokaart. maar wanneer ik mijn monitor aansluit aan mijn nieuw videokaart komt er geen beeld en komt er op 'cannot display this videomode'. Is er iets verkeerd met mijn scherm of heb ik iets verkeerd gedaan? grtz |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 6 augustus 2005 Locatie: Amsterdam
| Wat meer info zou wel fijn zijn. En als je deze melding eventjes in Google typt kom je een hele boel sites tegen waar het zelfde probleem zich voordoet. Treed dit probleem op tijdens het gamen of al bij het booten ? Als het bij het gamen is moet je waarschijnlijk de resolutie lager zetten. |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 30 september 2006
| Kan je misschien in de bios instellen wat je primaire videokaart is. Dan kan je bijvoorbeeld kiezen tussen Onboard, pci, agp/pci-e.
__________________ Antec P180 | Coolermater M620 | Gigabyte P35-DS4 | Core 2 Duo E6850 @ 4GHZ | Custom Watercooling | 4GB Ballistix | EVGA 8800GTS 320m | 2x Samsung Spinpoint 320GB |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Geregistreerd: 17 maart 2003 Locatie: Pernis
| Het is hoogstwaarschijnlijk wat Misterbaks zegt Even het BIOS ingaan en daar onder de instellingen, je moet zelf even zoeken waar precies, de primaire displaydriver instellen. Die zal nu waarschijnlijk nog op Onboard staan en die moet je even op PCI zetten.
__________________ In de naam van de CTRL, de ALT en de heilige DELETE; Amen |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Geregistreerd: 13 november 2006
| ik had de pc eventjes af gezet en toen ik hem terug opzette vergat ik de kabel van videokaart te veranderen en hij krijg beeld . raar maar toen hij aan het opstarten was kreeg ik geen startbalk en dit is nog altijd niet. dus die blijkt gewoon te zijn verdwenen. wat kan dit zijn?grtz |
| | |
| | #9 (permalink) | |
| Geregistreerd: 6 augustus 2005 Locatie: Amsterdam
| Citaat:
| |
| | |
| | #11 (permalink) |
| Geregistreerd: 7 augustus 2006 Locatie: Weert
| Ik weet wat er aan de hand is! Je bios heeft 2 schermen gevonden, je onboard en je nieuwe kaart! Dus hij geeft de onboard kaart voorrang om windows te draaien, daar staat je startbalk op! Probeer maar eens in windows je stekker in je onboard te steken, daar krijgj e dan ook je bureaublad met startbalk zonder pictogrammen. Je moet in windows instellen dat je 2e scherm (videokaart) je hoofd scherm is.
__________________ Asus P5PL2 | Intel 940D @ 3,6GHz | 2048MB DDRII | 6800XT Zalman cooled | 540GB total disk | 2x Samsung 940NW |
| | |
| | #12 (permalink) |
| Geregistreerd: 18 augustus 2006
| Dus je moet bij in je BIOS je onboard uitschakelen. even alle opties doorlopen totdat je iets tegenkomt van VGA of LAN of Audio ofzo, daar zouden je onboard graphics bij moeten staan.
__________________ 1: 3.5" Portable Aluminium Hard Disk External Case. 2: Wat van grootte had je ingedachten, en moet dat een Sata/IDE HD zijn? 1: Ik zoek een harde schijf van ongeveer 153x105x27mm. Van de Sata/IDE weet ik niet omdat het er niet bij staat |
| | |
| | #15 (permalink) | |
| Geregistreerd: 20 juni 2006 Locatie: Drachten
| Citaat:
Als deze geinstalleerd zijn zou hij goed moeten draaien. Als hij nog niet draait moet je het even melden dit kan je dan verstellen in de instellingen bestandjes van CS(HL2) | |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| (GZ) AGP videokaart (GZ) | frans | Recycle Junkies (V&A) | 6 | 19-12-2007 12:09 |
| Videokaart? | Raphtyl | Hardware Junkies | 16 | 9-01-2007 15:10 |
| videokaart | Mathijs | Hardware Junkies | 2 | 21-02-2005 16:42 |
| Videokaart oc | crizp | Cooling & OC Junkies | 22 | 11-10-2003 09:30 |
| videokaart overclocken | So Solid | Cooling & OC Junkies | 27 | 8-05-2003 21:22 |