Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
Ga terug   CaseJunkies.com > Junkies Stuff > Hardware Junkies
Hardware Junkies Problemen met je videokaart of wil je geluidskaart niet meewerken? Stel hier je vragen!
Reageer

LinkBack Discussietools
Oud 26-12-2006, 14:24   #1 (permalink)

Standaard Logitech x-230

Hey, ik heb mij 3 maand geleden een x-230 box-set aangeschaft. Deze werkte perfect, tot een maand geleden. De linkerbox werkt perfect, de rechterbox doet niets, en de subwoofer doet hem voor als rechterbox. Dit wordt duidelijk als ik het volume laat afspelen op de zogezegde rechterbox.

Het leek me wel duidelijk dat het probleem bij de stuursoftware lag aangezien je deze boxen gewoon niet verkeerd kan aanschakelen ...
Nu heb ik al eens nieuwe drivers gedownload en geinstalleerd, maar dat lost niets op. Ook heb'k de meeste instellingen al eens weten te veranderen, maar ook tevergeefs :/
'k Zit met een onboard kaart (Realtek ac'97) audio, deze heb'k al eens hernieuw gedownload en geinstalleerd, maar geen verschil dus..

Ik heb dit hiervoor al eens voorgehad, en door heel erg hard foefeln met de instellingen heb ik het uiteindelijk weer goedgekregen .. Maar deze keer lukt het absoluut niet.

Weet iemand hoe ik dit kan oplossen, mijn rechteroor is precies half doof aan't worden
Alvast bedankt..
nitron is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26-12-2006, 14:31   #2 (permalink)

Standaard

Sluit em eens aan op de TV :P Als je dan nog steeds geen geluid uit de rechter hebt, dan weet je genoeg, een defect.
Oud 26-12-2006, 15:49   #3 (permalink)

Standaard

Lijkt me eerder softwarematig.

Kijk eens of je bij de software van je AC'97 geen instelling hebt staan voor wat voor soort boxen het zijn. Het kan zijn dat 2.1 er niet tussen staat, dan moet je eens proberen om echt alleen de drivers van je geluidskaart te installeren en alle andere brol van programma's die je erbij krijgt eraf te gooien.

Natuurlijk is het ook slim om het even op een gewone geluidsinstallatie te testen, kwestie van een defect voor 100% uit te sluiten.
Wolgarnaal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26-12-2006, 16:23   #4 (permalink)

SupReme's schermafbeelding

Standaard

Heb zelf ook problemen gehad met een Onboard AC'97, de lokace PC boer kreeg em zelfs niet meer aan de praat. Mijn oplossing was dus een Creative Soundblaster Live! :P
SupReme is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26-12-2006, 17:44   #5 (permalink)

Standaard

Hey mensen bedankt voor de reacties, vooral misterbanks
Idd dat was de oplossing, testen aan de tv! Zo kon ik dus zien of er een defect was. Inderdaad de rechterbox was kapot, nu kwam mijn hond erg hard afgelopen zodat ie gewoon alles omverkegelde wat op de grond stond... Wonder bij wonder werkte de rechterbox terug
Het had dus te maken met een slecht contact in de box ... ik heb dan maar het kasticket gezocht en ben teruggegaan nr de winkel. Resutaat: 2 nieuwe werkende boxen !
Kerstverhalen @ casejunkies

Achja, hier mag een slotje op ! Bedankt.

@supreme: ja idd die realtek heeft soms ook z'n kuren, zo'n soundblaster heeft hier ook kans om aangekocht te worden.
Oud 26-12-2006, 18:33   #6 (permalink)

Standaard

Graag gedaan veel plezier met je nieuwe set
Oud 26-12-2006, 18:56   #7 (permalink)

SupReme's schermafbeelding

Standaard

Ik raad een creative zeker aan, gewoon een nice kaartje voor een goede prijs :P
SupReme is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26-12-2006, 19:35   #8 (permalink)

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SupReme
Ik raad een creative zeker aan, gewoon een nice kaartje voor een goede prijs :P
Hehe, ja 'k heb i'n mn andere setup zo'n audigy2 ex steken.. Ik wil persoonlijk niets anders meer dan creative (geluidskaarten dan) Mijn boxen bij die setup zijn infeite te zwak, ik zou me ook wel's nieuwe willen kopen.. maar dat zal nog niet voor nu zijn.
Reageer
Discussietools
Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Logitech G15 creeper89 Hardware Junkies 11 24-07-2007 01:56
Logitech Jamba Shop Junkies 1 7-01-2006 17:12
Logitech MX 510 News & Review Junkies 13 15-03-2004 21:53

Copyright 2002 - 2008 Casejunkies.com
Sites: Techzine | Feebs | CaseJunkies | Bodynet | Dolphin-IS.