| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Hardware Junkies Problemen met je videokaart of wil je geluidskaart niet meewerken? Stel hier je vragen! |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 12 november 2006 Locatie: Hilversum, Noord-Holland
| Hallo, sinds een maand of 3 heb ik een XFX 7900GS in mijn bezit. Alles werkte verder prima to op vandaag. Ik was gewoon een beetje op internet aan het klieren toen het beeld alleen nog maar blauw weergaf! Hij is nog nooit overgeclocked en de koeler is ook nog niet vervangen dus er zit nog garantie op. Ik heb ook niks met de instellingen gedaan en heb de laatste drivers geinstalleert ![]() Maar ik vroeg me af of jullie misschien weten wat de oorzaak hiervan is? Of dat jullie een andere oplossing weten dan mijn kaart terug te sturen naar de fabriek. Ik zal later nog wel een screenie maken. Alvast bedankt!
__________________ Ik zie, ik zie wat jij niet ziet!: Geen signature! Of toch wel? |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Al geprobeerd, had ik er even bij moeten zetten! Sorry! Dankje voor de tip Krijg straks een X1950XTX te leen, Ondertussen gaat de nVidia op retour naar Santa Clara, California, USA!
__________________ Ik zie, ik zie wat jij niet ziet!: Geen signature! Of toch wel? |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 30 september 2006
| omg dat is nou niet echt bepaalt dichtbij :P Heb je ook l geprobeerd de kaart aan te drukken?
__________________ Antec P180 | Coolermater M620 | Gigabyte P35-DS4 | Core 2 Duo E6850 @ 4GHZ | Custom Watercooling | 4GB Ballistix | EVGA 8800GTS 320m | 2x Samsung Spinpoint 320GB |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Tuulijk , had ook al mijn oude Asus X300'tje er ingedaan, toen was het beeld wat kleurrijker (Wel wat lagere FPS met CSS ) toch bedankt!
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| [TK] 2xvideokaart xfx 7900 gt | frans | Recycle Junkies (V&A) | 10 | 2-11-2007 18:58 |
| Schakelaars met blauw rand! | annuh | Shop Junkies | 3 | 23-05-2007 23:06 |
| Temp. 7900 GTX SLI | paddopaul | Cooling & OC Junkies | 3 | 20-07-2006 15:56 |
| asus a8n -7900 gtx probleem | zantko | Hardware Junkies | 4 | 26-06-2006 19:59 |
| Blacklight met blauw??? | paultjuh | Casemod Junkies | 66 | 7-03-2004 10:44 |