| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Hardware Junkies Problemen met je videokaart of wil je geluidskaart niet meewerken? Stel hier je vragen! |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 26 april 2006 Locatie: Dordrecht 078
| Ik heb sinds kort een x850xt van sapphire en heb net een biosupdate gedaan... Nu is het probleem dat al mijn kleuren feller zijn en het groen overheerst... Zijn nu eindelijk mijn kleuren op mijn pc goed en moet ik er aan wennen... Of is er nu iets mis met mijn videokaart??? Kan een beetje simpele vraag zijn of een beetje dom... maar voor mij is dit vrij serieus vooral omdat er op de site van sipphire ook geen originele biossen staan... Bedankt voor alle hulp die gaat komen
__________________ Vicious Circle..??? What The Fuck...!!!!! Mod Projectname: Chronic Disorder... |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 30 september 2006
| Gebruik je een CRT monitor? Ik heb het ook ooit eens gehad. Ik zat gewoon te gamen en ik begon me te vervelen en sluite het spel af en ik ging terug naar windows. toen ik weer beeld kreeg waren het allemaal felle kleuren en het groen overheerste. Als je een CRT monitor hebt, welk merk en welk type gebruik je? Heb je al een andere 3d kaart geprobeerd of ander beeldscherm?
__________________ Antec P180 | Coolermater M620 | Gigabyte P35-DS4 | Core 2 Duo E6850 @ 4GHZ | Custom Watercooling | 4GB Ballistix | EVGA 8800GTS 320m | 2x Samsung Spinpoint 320GB |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 26 april 2006 Locatie: Dordrecht 078
| Bedankt in ieder geval voor het helpen maar heb weer veel te snel met het handen in het haar gezeten... De instellingen van mijn monitor zelf waren gereset in 1 keer... Dus even opnieuw instellen en heb weer perfect beeld... Nogmaals bedankt iedereen... Ps.s Heb gewoon een tft scherm en geen crt...
__________________ Vicious Circle..??? What The Fuck...!!!!! Mod Projectname: Chronic Disorder... |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Ati Radeon X800XL en X850XT PE | Ragon | News & Review Junkies | 3 | 9-01-2005 00:04 |
| Deafault BIOS settings in geflashde BIOS? | SaphuA | Software Junkies | 9 | 25-05-2004 16:59 |
| BIOS steeds terug naar standaard BIOS | Masterslave | Hardware Junkies | 3 | 16-03-2004 23:15 |
| [n00b][bios flash]Files op floppy zetten voor BIOS flash | Masterslave | Hardware Junkies | 2 | 17-09-2003 14:32 |