| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Hardware Junkies Problemen met je videokaart of wil je geluidskaart niet meewerken? Stel hier je vragen! |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 25 mei 2006 Locatie: Valkenswaard
| Ik hoop dat ik hier op het goede sub-forum zit :P Ik heb een klein lastig probleempje; Ik heb op mijn kamer een *** Compaq pc staan die een beetje oud is. Daar heb ik een 2.0 speakers set bij. Nou is het probleem dat als ik muziek luister, dat het geluid dan heel hoog en heel snel gaat. Zou niet weten hoe ik het moet veranderen Op een anders forum hebben ze al gezecht dat het aan de Compaq pc ligt, maar daar wouden ze me niet verder helpen omdat ik een Ajacied ben kinderachtig ten top, hoop dat jullie mij wat meer kunnen helpen Alvast bedankt loek ![]() EDIT: Ik gebruik Windows Media Player, en de geluidskaart is onboard. De spec's van de pc weet ik zo niet maar voor 40 euro heb je een betere :P [zegt genoeg] En nou niet gaan zeggen; koop een nieuwe! want ik wil er geen geld aan uitgeven, ook een nieuwe geluidskaart wil ik niet kopen omdat ik hem niet vaak gebruik maar als ik hem gebruik is het wel lastig En mijn dank is groot als iemand mij goed kan helpen ![]() |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 7 augustus 2006 Locatie: Weert
| Welk programma gebruik je, wat voor systeem heb je, heb je een PCI geluidskaart of onboard??? Dan kunnen we je wel verder helpen. Maar hier heb ik nog nooit van gehoord, lijkt wel of de pitch van je progje te hoog staat...
__________________ Asus P5PL2 | Intel 940D @ 3,6GHz | 2048MB DDRII | 6800XT Zalman cooled | 540GB total disk | 2x Samsung 940NW |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Klote draadloos netwerkverbinding.... dit is al de 4e keer dat ik dit aant typen ben!!! Probeer eens winamp op sonique ofzo. Misschien is de software van media player in de soep gelopen.
__________________ Asus P5PL2 | Intel 940D @ 3,6GHz | 2048MB DDRII | 6800XT Zalman cooled | 540GB total disk | 2x Samsung 940NW |
| | |
| | #9 (permalink) |
| Dan moet je maar eens een geluidskaartjeproberen. Kun je misschienvan iemand lenen of voor 5 euro hebje al een stereogevalletje.
| | |
| | #10 (permalink) |
| Geregistreerd: 25 mei 2006 Locatie: Valkenswaard
| Maar ik wil er liever geen geld aan uitgeven En nou weet ik dus dat het niet aan WMP ligt. Ik weet nu bijna zeker dat het met m'n geluidskaart te maken heeft, zal wel een beetje kapot zijn na al die jaren :P Maar heel erg bedankt dat je me wil helpen ![]() |
| | |
| | #11 (permalink) |
| Je kunt windows er ook een keer opnieuw op zetten. Hebben de standaard windows geluiden ook die versnelling of niet? Zo nee, software naar de ****, zo ja, hardware rip.
| | |
| | #13 (permalink) | |
| Geregistreerd: 18 augustus 2005 Locatie: Gent
| Verwijder gewoon je drivers van je Audio op je pc en installeer ze opnieuw. Heb het ooit eens had met de pc van een klant. Geluid speelt sneller dan normaal. Bij hem was het nog erger! De stemmen gingen zeer snel ( gelijk bij techmusic) en de instrumenten aan gewone snelheid :P Ik zou dit eens proberen voor je windows eraf gooit Maar windows eraf gooien is soms wel eens gezond ![]()
__________________ Citaat:
| |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| speakers | CraXz | Elektronica Junkies | 8 | 23-03-2005 17:13 |
| divx player wel geluid, bsplayer geen geluid :/ | tongue_of_colicab | Software Junkies | 1 | 20-05-2004 22:28 |
| Logisys Alien Speakers | Hellfish | News & Review Junkies | 9 | 28-04-2004 09:54 |
| Goede speakers | B@S | Elektronica Junkies | 23 | 9-06-2003 13:30 |