| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Hardware Junkies Problemen met je videokaart of wil je geluidskaart niet meewerken? Stel hier je vragen! |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 10 september 2006 Locatie: Z-Holland
| ik was bezig met mn oude HP pc, helemaal uit elkaar gehaald, schoongemaakt, en weer helemaal goed (dacht ik) in elkeaar gezet. Alleen nu heb ik een mooie error: 0051-AE : Fan error The BIOS had detected a serious problem that prevents your pc from booting, 2 mogelijk heden: F2 = setup, Enter = View error F2 --> gewoon de bios, waar ik niks kan vinden over Fan's. Enter --> schermpje van HP: Ventilator bovenaan de achterkant is geblokkeerd of afgesloten. De Ventilator zorgt ...processor.. gekoeld blijft. 1. Controleer of fan goed is aangesloten. 2. Controleer of fann iet geblokkeerd is 3. niet opgelost, vervang de fan. Fan draait gewoon, goede connector aangesloten (zelfde als eerst). Maar toch kan ik niet opstarten. Is er een manier om die controle uit te schakelen in de BIOS, of heb ik iets verkeerd gedaan met de fan? edit: ik weet niet of dit in Hardware of Software moet, dus ik hoop dat ik hier goed zit |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| SQL error | N34X | Software Junkies | 4 | 24-04-2007 17:47 |
| Rare PHP error | eXistenZ | Software Junkies | 5 | 8-08-2005 14:36 |
| Geheugen error | eXistenZ | Software Junkies | 5 | 20-01-2005 21:29 |
| Compiling error | eXistenZ | Software Junkies | 2 | 16-10-2004 12:48 |
| error | euroz | Hardware Junkies | 15 | 5-06-2003 12:03 |