| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Hardware Junkies Problemen met je videokaart of wil je geluidskaart niet meewerken? Stel hier je vragen! |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 14 juli 2006 Locatie: Zaandam
| Ik heb een XFX geforce 7300gs videokaart met svideo aansluting nu wil ik op mn tv exact hetzelfde beeld hebben als op mn monitor. Maar op mn tv zit geen s video uitgang....hoe sluit ik dit aan? Er zat wel bij mn video kaart een adapter van svideo naar 3 kanalen : y( groen ) - Pb/comp(paars) - Pr (rood). Nu heb ik wel op mn tv een rode,gele en witte aansluiting dus heb geen verloop naar scart nodig.Maar hoe sluit ik dit aan? Alvast bedankt. |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 10 oktober 2004 Locatie: Westervoort
| Allereerst van harte welkom h2o psycho, Ik heb de topictitel even aangepast, wat spellingsfouten verwijderd zodat mensen het allemaal wat beter kunnen lezen. De volgende keer dat je een topic opent, wil je dan eerst even de Policy van CJ lezen. Alvast bedankt. En nog veel plezier hier op het forum ![]()
__________________ Quinceman : Pulsen is een ejaculatie van alle opwinding die je je toetsenbord in jaagt.. OMFG |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 14 juli 2006 Locatie: Zaandam
| Ik weet het zelf al mensen...na veel ge*******en met een klein beetje hulp van YaaD via msn er helemaal uitgekomen de mensen die het ook willen doen en niet weten... op je tv zit een gele tulp aansluiting die verbind je met de paarse tulp op je svideo adapter van je videokaart en de software doed de rest.... ![]() |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 april 2006 Locatie: maastricht
| Ga ik ook doen Vet idee , ik heb al een tv... nu nog een kabel voor de zenders :P
__________________ amd athlon X2 4200+ | xfx 7900gt 520/1500 | samsung spinpoint 160gb | 1gb cl2 n00b pc3200| DFI lanparty UT SLi-dr Expert | Be-Quiet Dark Power 520watt |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| svideo | snake526 | Area 1337 | 1 | 10-08-2006 23:13 |
| Explorer.exe sluit af --> melding: | Youri_HL | Software Junkies | 7 | 31-12-2004 13:57 |
| Hoe sluit ik 128 ledjes op een 5 volt spanning aan ? | Ice T | Elektronica Junkies | 26 | 24-10-2003 20:50 |
| hoe sluit ik pc aan op men stereo | QuincMan | Elektronica Junkies | 20 | 19-05-2003 14:51 |
| Pc sluit niet af | Ragon | Hardware Junkies | 4 | 13-04-2003 17:43 |