| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Hardware Junkies Problemen met je videokaart of wil je geluidskaart niet meewerken? Stel hier je vragen! |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 14 juli 2006 Locatie: Antwerpen - mortsel
| yuu allemaal, Ik heb enkele dagen geleden wat kabel neon besteld en 2 buizen van 30 cm maar mijn vraag is hoe dat meestal wordt bevestigd in de pc want ik heb nog geen ervaring met neon plaatsen.(neon is nog niet aan gekomen.) ben ook vanplan om in de zijkant van mijn kast een stuk te laten uit zagen en daar dan plexi glas achter steken om de neon beter te kunnen zien maar waar vind ik iemand die dat stuk kan uitsnijden voor mij? en waar vind ik een klein stukje plexi glas van 30cm op 25 zonder dat ik de meters plexi glas moet gaan betalen die ik voor niets nodig heb? Greetzz Christophe! |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Administrator Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Diverse (web)shops hebben spul van AC Ryan in het assortiment. Die leveren plexiglas in verschillende kleuren en maten.
__________________ [CiP] Industrial Demolition Carpento's visie op waterkoeling.. Carpento: ik koel mn antieke systeempje wel met boerenlucht Demoniac: amoniakhoudende lucht, voor verbeterde warmteafvoer? Carpento: plattelandse slaapkamer ruftlucht |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 4 juli 2006
| die neon plaatsen is niet moeilijk. meestal zit er wel een handleiding bij of wijst het zichzelf uit. bij mij was alles al "geinstalleerd" en daar bedoel ikk mee dat de kabeltjes al in het juiste gat staken toen ik het uit de verpakking haalde. meestal krijg je er ook een soort van dubbelzijdige plakband bij om het in je kast te bevestigen. dus je neon mag geen probleem vormen ![]() dat plexiglas, acryan heeft idd plexi in verschillende kleuren, ik weet niet of het ook in verschillende maten is maar je kan een plaat van 48x48 cm bestellen en deze bij je thuis op maat maken. voor het bewerken van plexi hebben ze op casejunkies een geweldige tutorial :P |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 12 april 2006 Locatie: Lichtervelde
| Ja, voor het bewerken van plexi hebben we idd een geweldige tutorial! Maar ook voor het maken van een window heeft Stievius eens een super tutorial gemaakt! Je kan hem vinden bij de tutorials! Plexi kan je ook bestellen bij bouwplastics.nl die verzenden ze ook naar België! Want ik zie dat je zoals ik ook in België woont! |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Geregistreerd: 30 maart 2005 Locatie: Alphen aan den Rijn
| Bouwmarkt heeft ook plexi Vaak kunnen ze dat ook wel ff op maat zagen. Mijn plaatselijke Hubo heeft bijvoorbeeld lekker goedkoop plexi en zagen ze ook gratis. Maar de kwaliteit is wel minder dan dat van ACRyan of Bouwplastics. |
| | |
| | #8 (permalink) |
| Geregistreerd: 14 juli 2006 Locatie: Zaandam
| op www.bouwplastics.nl kan je iig heel goedkoop en degelijk plexiglas op maat laten maken en thuislaten leveren ik raad je aan minimaal 3 mm te gebruiken omdat 2 mm echt heel snel breekt/scheurd.bij die neon lampen laat je je n00b brains maar ff flink werken ![]() |
| | |
| | #10 (permalink) |
| Geregistreerd: 25 april 2006 Locatie: Tilburg
| volgens mij is het niet verboden om extra info te geven jensn. Aangezien jij ook voor een tweede keer uit moet leggen hoe verdubbeling van geluid werkt moet je niet mensen wijzen op fouten die je zelf ook maakt .
__________________ Er zit in de doos een rechthoekig ding gemaakt van papier. Als je goed kijkt is dit niet uit één geheel gemaakt, maar bestaat het uit blaadjes... Dat heet een handleiding. |
| | |
|
| « geen
|
3 fans op 1 slot? » |
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Waar LCD plaatsen? | Marco1337 | Casemod Junkies | 1 | 9-10-2004 10:00 |
| LCD schermpje plaatsen? | PTR | Casemod Junkies | 5 | 27-04-2004 14:26 |
| Window plaatsen | jrbuurke | Casemod Junkies | 15 | 25-09-2003 20:54 |
| foto`s plaatsen | Challenger | Cooling & OC Junkies | 11 | 24-04-2003 09:29 |
| Plaatsen van een ventilator? | TUM | Cooling & OC Junkies | 20 | 7-02-2003 21:53 |