| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Hardware Junkies Problemen met je videokaart of wil je geluidskaart niet meewerken? Stel hier je vragen! |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 17 mei 2006 Locatie: Heemskerk
| Hey, Ik heb vandaag gewerkt (ja dat kan ik ook nog :P ) maar toen ik thuis kwam en even lekker achter de pc wou deed ie helemaal niks meer! ik drukte gewoon het aan knopje in, en hij ging aan, alleen er gebeurde...NIKS! geen scherm, geen bios, niks... *snik* heeft iemand ideën wat het zou kunnen zijn? Bvd SupReme
__________________ Silenth-Hardware.nl - Voor de stille PC's! |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 25 april 2006 Locatie: Tilburg
| Geheugen kapot (ook dan heb je zwart beeld). Videokaart kapot Misschien volgende keer ff in hardware junkies posten? Dit heeft niks met een casemod te maken ![]()
__________________ Er zit in de doos een rechthoekig ding gemaakt van papier. Als je goed kijkt is dit niet uit één geheel gemaakt, maar bestaat het uit blaadjes... Dat heet een handleiding. |
| | |
| | #5 (permalink) | |
| Citaat:
sorry! Zijn er nog enig zichtbare dingen, dat ik kan zien of me mobo/videokaart kapot is? het ligt niet aan de stroom toevoer... alles begint gewoon te draaien, en CCFL"s gaan ook gewoon aan... @stievus: Wat bedoel je met siwtch? (sorry ik ben en blijf een n00bje )
__________________ Silenth-Hardware.nl - Voor de stille PC's! | |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Geregistreerd: 2 oktober 2003 Locatie: Haarlem
| Move naar HWJ.
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- |
| | |
| | #8 (permalink) | |
| Citaat:
@stievus: ik zal ff kijken ![]()
| | |
| | #9 (permalink) |
| Nee, hij doet het nog steeds niet kan het ook iets zijn met de processor? want ik heb er nog een liggen... owja... als ik po het reset knopje druk (als ie al aanstaat, naja voor zover je het aanstaan kunt noemen..) gaat ie piepen, heel regelmatige, lange piepjes... mischien een teken dat er iets aan de hand is?
| | |
| | #11 (permalink) |
| Geregistreerd: 25 april 2006 Locatie: Tilburg
| Wat zijn de specs van je pc? Dan kunnen we daar wat mee doen .Ik heb toevallig hetzelfde probleem en bij mij is het het ram OF mobo. Ram vanaaf eens testen in andere pc dan weet ik of het dat is of het mobo.
__________________ Er zit in de doos een rechthoekig ding gemaakt van papier. Als je goed kijkt is dit niet uit één geheel gemaakt, maar bestaat het uit blaadjes... Dat heet een handleiding. |
| | |
| | #13 (permalink) |
| specs: CPU: AMD Athlon 3000+ RAM: KIngston 512mb VGA: Ati Radeon 9800 Pro mobo: PCchips FSB333 K7 (als het goed is...) HDD: Maxtor 20gb dat is het wel zo een beetje...
| | |
| | #14 (permalink) | |
| Citaat:
| | |
|
| « Geheugen
|
Asus P3B-F hulp... » |
| Discussietools | |