| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Hardware Junkies Problemen met je videokaart of wil je geluidskaart niet meewerken? Stel hier je vragen! |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 13 juni 2004
| Ik wil een andere voeding gaan kopen, ik heb momenteel een enermax noisetaker 420 watt. De reden dat ik een andere wil kopen is dat ik een krachtiger / mooier en dat ik last van de stroom draden heb. De hoofd kabel zit een sterkte plastic ding erom heen zodat de kabels nogal erg stug zijn. Ik vind dit zelf erg onhandig werken. Ook de kabel ernaast is van hard plastic en daar komen 2 kabels uit die nogal erg in de weg zitten. Nou kunnen jullie wel zeggen dan haal je dat spul eraf. 1. Dan maak ik het alleen maar erger tot kapot 2. Je krijg het er nogal moeilijk vanaf tot ik me zelf nog eens verwond. 3. Ook is de voeding niet echt bepaald mooi Ik zou graag een zeer goede mooie voeding willen kopen en het liefste modulair en daarnaast BTX ondersteunen voor in de toekomst. Liefst kabels die al gemeshed zijn Nou heb ik zelf ook al gezocht, maar vroeg me af of er misschien nog meer voedingen zijn die ik over het hoofd hebt gezien. Ik heb zelf de enermax liberty 500 watt gezien en de hyper maar de hyper heeft rond de 600 watt vermogen wat ik wel erg veel vind. Ik zoek zelf rond de 480 a 500 watt. |
| |
| | #2 (permalink) | |
| Geregistreerd: 27 november 2004
| Als je niet meer dan twee alternatieven vindt dan schort er toch wat aan je zoekvaardigheid vrees ik. Alleen al op CaseJunkies zelf zijn al voldoende reviews te vinden, en dan zou je bijvoorbeeld de CoolerMaster iGreen review vinden, of onze test van de Be Quiet Dark Power Pro 530 Watt of de review van de QTechnology voeding die ook in hogere vermogens verkrijgbaar is. (En ja, die zijn allemaal voorzien van mesh )En nu zit ik dus dingen te zoeken die jij ook kan vinden. Niet voor niets dus dat onze policy zo duidelijk is over dit soort topics: Citaat:
![]() ![]() | |
| |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Bryce en andere 3-D imaging programma's | flupke | Software Junkies | 1 | 13-08-2005 18:05 |
| Slave voeding tegelijk laten starten met master voeding | KAMIKAZE-FREAK | Elektronica Junkies | 6 | 26-10-2004 18:01 |
| RC helicopter en andere RC gadgets. | Freakazoid | Shop Junkies | 4 | 3-06-2004 15:23 |
| Andere CPU? | Ragon | Hardware Junkies | 5 | 7-04-2003 15:25 |