| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Hardware Junkies Problemen met je videokaart of wil je geluidskaart niet meewerken? Stel hier je vragen! |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 12 april 2006 Locatie: Lichtervelde
| Hallo, ik heb een probleem met mijn dvd-drive. de computer herkent hem niet meer en hij kan niks meer lezen. De ide-kabel heb ik al vervangen en ook de drive kan niet kapot zijn. Heb het geprobeert met andere drive en werkt ook niet. Hij kan nog open en dicht, maar leest zeer kort. (lampje brandt slecht 2 a 3 seconden.) Weet iemand hoe dat kan opgelost worden??? Grtz Jensn |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 27 november 2004
| Even de bijdehante jongen uithangen hoor, je zegt dat je een probleem hebt met je DVD-drive, terwijl het niet aan de drive kan liggen ? En als Windows de drive niet herkent dan kun je er idd niet van lezen. Vind je BIOS de drive wel ?
__________________ Those were the times... |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 29 november 2005 Locatie: Tilburg
| Anders moet je even naar systeem gaan in configuratiescherm, dan naar apparaatbeheer, daar je dvd-rom verwijderen, en opnieuw opstarten.
__________________ <a href="http://www.casejunkies.com/forum/viewtopic.php?t=12130"> [Cip] Green Dragon</a> [Cip] Radio mod |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Geregistreerd: 12 april 2006 Locatie: Lichtervelde
| Bij systeembeheer geeft de pc inderdaad een probleem aan: Windows kan het apparaatstuurprogramma voor dit apparaat niet in het geheugen laden. Mogelijk is het stuurprogramma beschadigd of het ontbreekt. (Code 39) Wat moet ik doen om het op te lossen. Grtz Jensn |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Geregistreerd: 29 november 2005 Locatie: Tilburg
| Daar kiezen, installatie ongedaan maken, en dan je pc opnieuw opstarten. Dan zal er rechtsonder in je startbalk komen: nieuwe hardware gevonden. En dan zal het stuurprogramma automatisch geïnstalleerd worden. (mits je natuurlijk windows xp draait.. waar ik van uitga..)
__________________ <a href="http://www.casejunkies.com/forum/viewtopic.php?t=12130"> [Cip] Green Dragon</a> [Cip] Radio mod |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| usb pci kaart werkt niet meer | Backsmash92 | Hardware Junkies | 4 | 11-09-2007 20:23 |
| Downloadlink werkt niet meer? | masterwebber | CaseJunkies Support en Feedback | 19 | 22-12-2005 08:48 |
| Casejunkies logo werkt niet meer | Jamba | CaseJunkies Support en Feedback | 3 | 3-05-2005 21:56 |
| cpu werkt niet meer | Trunx | Hardware Junkies | 22 | 30-01-2005 18:58 |
| PC werkt niet meer. | SiLaTroN | Hardware Junkies | 17 | 24-12-2004 02:29 |