| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Hardware Junkies Problemen met je videokaart of wil je geluidskaart niet meewerken? Stel hier je vragen! |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 2 oktober 2003 Locatie: Haarlem
| Mail een distributeur, die kan je dit soort informatie geven.
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- |
| | |
| | #9 (permalink) |
| Administrator Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Ik zie daar ook nog een verpakking van een leuk waaiertje voor op de northbridge? En die CNPS9500 AM2 is dat die verchroomde met groene LED's? Ik hoop dat ze bijpassende VGA-koelers maken, want ik vind dat verchroomde ding een stuk mooier dan koperkleur :P
__________________ [CiP] Industrial Demolition Carpento's visie op waterkoeling.. Carpento: ik koel mn antieke systeempje wel met boerenlucht Demoniac: amoniakhoudende lucht, voor verbeterde warmteafvoer? Carpento: Betuwse slaapkamer ruftlucht |
| | |
| | #11 (permalink) | |
| Geregistreerd: 18 februari 2006 Locatie: Deventer
| Citaat:
Zou niet weten waar je niet meer mag laten zien ![]() | |
| | |
| | #12 (permalink) |
| Geregistreerd: 16 januari 2006 Locatie: Schoonoord
| Dan heeft de review ook geen zin meer, of zie ik het verkeerd. Zou je mischien wel kunnen zeggen wat ze gaan kosten, en wanneer ze leverbaar zijn. Mischien wel een geining cadeau voor m'n verjaardag. Weet anders toch niks ![]() |
| | |
| | #13 (permalink) |
| Geregistreerd: 20 mei 2006 Locatie: Zevenaar
| Ik zou graag foto's willen zien dat ze gemonteerd zijn in je pc, aangezien ik deze zalman's ook wil hebben. En die Northbridge koeler, is dat die nieuwe blauwe, de ZM-NBF47? Is dat wat vergeleken met de zwarte standaard asus blok? |
| | |
| | #14 (permalink) |
| Geregistreerd: 20 mei 2006 Locatie: Zevenaar
| Ziet er erg goed uit! Dat die NB koeler stil is geloof ik wel ja! :P Ken nie wachten tot de VF900 Led versie in Nederland verkrijgbaar is, dan bestel ik een hele zalman collectie voor mijn pc! Zie ik goed, dat je die blauwe koelelementjes voor op de RAM geheugen van je videokaart niet hebt geinstalleerd? |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Zalman Vf900 | _PhanToM_ | Hardware Junkies | 12 | 4-10-2006 16:51 |
| Cj bezoek aan Baco V2, en zo ja, wanneer? | the widow maker | Area 1337 | 10 | 11-10-2003 21:09 |
| Weet iemand Wanneer Xaser III VM3000 Skull S. in NL te koop= | Li-Unit | Hardware Junkies | 9 | 12-09-2003 07:26 |