| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Hardware Junkies Problemen met je videokaart of wil je geluidskaart niet meewerken? Stel hier je vragen! |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 4 januari 2005 Locatie: barneveld
| Hallo, Ik had eerst een toetsenbord op mijn pc's aangesloten Het probleem daarmee was dat je niet de juiste tekens had op de juiste toetsen. De toets 2 gaf bijvoordeeld een ", in plaats van een @. Nu heb ik een nieuw toetsenbord gekocht. Ik heb de software geinstaleerd, maar toch blijft hij zich met dit probleem voordoen. Ik denk dat hij op een americaanse instelling staat. Iemand een Idee hoe ik dit kan oplossen? |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 2 oktober 2003 Locatie: Haarlem
| Grote kans dat je toetsenbord op Nederlands staat ipv Amerikaans. Als je je windows-balk onderop het beeld naar boven sleept, dan staat er naast al die icoontjes en de klok rechts een toetsenbord icoontje. Klik daar even op, en zet hem op Amerikaans. Dan heb je als je shift+2 doet gewoon een @ in plaats van rare tekens.
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 12 mei 2006 Locatie: Hoensbroek
| Mense op msn vragen dat me ook altijd .... eej jij hebt toch verstand van computers .. k kan geen fatoenlijke emoticons typen .. ctrl+shift .. noobs .. kom op zeg.. dat zou iedereen op een forum als casejunkies toch wel moete wete !!! volgende keer toch es niet al te snelle conclusies trekken.. kapot toetsenbord.. :/ gewoon een tipje .. ! greets ..Corally |
| | |
| | #5 (permalink) | |
| Geregistreerd: 6 augustus 2005 Locatie: Amsterdam
| Citaat:
| |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| [GZ] Toetsenbord | Backsmash92 | Recycle Junkies (V&A) | 4 | 3-10-2007 16:53 |
| Toetsenbord | Japse | Hardware Junkies | 40 | 16-06-2007 14:07 |
| Toetsenbord? | Jethro | Elektronica Junkies | 24 | 26-06-2006 00:24 |
| UV toetsenbord | stonestrong | Elektronica Junkies | 4 | 2-06-2005 14:52 |
| Toetsenbord PS2 vs USB | Kagar | Hardware Junkies | 4 | 28-12-2004 08:43 |