| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Hardware Junkies Problemen met je videokaart of wil je geluidskaart niet meewerken? Stel hier je vragen! |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 17 juni 2005
| Hallo, Ik heb 2 vraagjes: Hoe kan ik mijn koeler van mijn processor krijgen? Want er zit koelpasta tussen (nog maar 1 dag) en de koeler is een zalman cu7700 (120mm). 2de vraag, ik denk dt ik een kapot moederbord heb: als ik de pc start geeft hij geen beeld no signal komt er op het scherm. Dan maakt hij wel een geluid 1lang 2kort (phoenix-awards BIOS) , dat heb ik opgezocht en het betekend een fout in verband met de 3de kaart. Daarna heb ik er een andere 3de kaart ingestoken (zelfde type enz en nog heb ik geen beeld en dezelfde fout melding.Kan iemand mij zo snel mogelijk iets laten weten? want die pc is nodig voor in mijn pa zijn winkel. Alvast bedankt |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Administrator Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Als het BIOS aangeeft dat er een probleem is met de videokaart en hij doet dat nog steeds met een andere kaart er in, dan lijkt het mij dat er iets met het AGP/PCIe-slot niet in orde is.. Deze kaarten werken wel in een ander systeem? Heb je wellicht nog ergens een PCI-videokaart zoals een S3 Virge (tip: Pentium1-machines zijn vrijwel altijd met dit soort kaartjes uitgerust) dan kan je het daarmee testen. Haal dan wel de 'snelle' videokaart er uit. |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 29 april 2006 Locatie: Zeeuws-vlaanderen
| Hoe kan je nou je AGP\PCI-e slot controleren met een S3 videokaart ?. Zoals je misschien nog weet is mijn videokaart DOA (PCI-e) en heb nou een S3 Trio in een PCI slot zitten. Je kan toch geen S3 in een PCI-e slot prikken. |
| | |
| | #4 (permalink) | |
| Administrator Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Citaat:
| |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Geregistreerd: 17 maart 2003 Locatie: Pernis
| De processor koeler is het gemakkelijkst te verwijderen als je je computer eerst even aanzet en de processor/koeler even laat opwarmen. Daarmee wordt de koelpasta ook een stuk "smeuiger" van en kan je hem gemakkelijk verwijderen. Wel eerst even je PC afzetten natuurlijk. Naar mijn weten zit de Zalman gewoon met een aantal clipjes vast dus het is een kwestie van indrukken en dan voorzichtig er tussen uit steken. Op de site van Zalman staat in ieder geval een installatiefilmpje dus daar kan je precies zien hoe het moet
__________________ In de naam van de CTRL, de ALT en de heilige DELETE; Amen |
| | |
| | #8 (permalink) |
| Geregistreerd: 8 mei 2006 Locatie: Ruinerwold
| als je processor nog steeds vast zit ookal is de koelvloeistof een beetje smeuig, moet je: - pc op de kant legge - klipjes losmaken - koeler een beetje bijde kanten opdraaien (rond draaien als het ware) - daarna kun je de koeler rustig van de cpu verwijderen antwoord op je 2de vraag is: - het is of je videokaart - of je werkgeheugen Ligt hoogtswaarschijnlijk niet aan je mobo... Het zal je mobo kunnen zijn als je geheugen gecrashed is en je mobo heeft megenomen door bijvoorbeeld een te hoge spanning op je mobo... |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Probleem : Wie kan mij helpen | {HC}Mikey | Hardware Junkies | 3 | 1-02-2007 17:49 |
| Kan iemand me helpen hoe ik begin met een PS2 te modden | Alcaholic | Casemod Junkies | 15 | 14-06-2006 08:28 |
| wc->kan iemand mij helpen? | roel450 | Cooling & OC Junkies | 5 | 15-02-2006 12:49 |
| Wie wil helpen een spel te programmeren? | N34X | Software Junkies | 9 | 23-06-2004 16:02 |
| Kan iemand mij helpen met modden van zijkant kast | kjaadragon | Casemod Junkies | 1 | 20-03-2003 15:16 |