| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Hardware Junkies Problemen met je videokaart of wil je geluidskaart niet meewerken? Stel hier je vragen! |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 7 februari 2006 Locatie: Tongeren
| Hello iedereen. Ik heb gistere een asus a8n sli, amd 4400+ en een nvidia 6800 gs gekocht. Mr mijn vraag is zou ik bij dit moederbord ook een systeem diskette moeten maken voor men Sata hdd's? Want met men huidig moederbord was dit ook al zo. en toen heb'k deze door de pc boer laten maken.Mr als ik dit bij men nieuw moederbord ook moet doen zou'k het graag zelf doen. Zou iemand me kunnen zeggen hoe dit moet? M.v.g Paranoid |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 7 augustus 2004 Locatie: Nijkerk
| Als je even in je handleiding kijkt (pag. 4-18 als je de A8N-SLI deluxe hebt), wordt dit daar haarfijn uitgelegd. Leuke setup trouwens (heb ik ook )
__________________ ^ ^ ^ ^ ^ En alweer een goed idee van Jamba! |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 7 februari 2006 Locatie: Tongeren
| Ok thnx. Ja ik heb de onderdelen nog niet, zijn besteld en dinsdag heb ik ze pas. Ja ik ben nog niet zo lang met pc's en zo bezig dus ik ken der nog niet zo veel van. Mr ja je bent nooit te oud om te leren eh. ![]() |
| | |
| | #4 (permalink) | |
| Geregistreerd: 28 augustus 2005 Locatie: Son
| Citaat:
| |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Nieuwe hardware | Daniƫl | Hardware Junkies | 3 | 8-12-2005 23:39 |
| nieuwe hardware | hans16 | Hardware Junkies | 1 | 1-07-2005 14:10 |
| Probs met nieuwe hardware... | Ice T | Software Junkies | 16 | 18-04-2004 18:28 |
| Nieuwe Hardware | Solomon | Hardware Junkies | 15 | 9-08-2003 15:21 |
| Problemen met mijn nieuwe hardware | Tino | Hardware Junkies | 8 | 3-06-2003 08:30 |