| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Hardware Junkies Problemen met je videokaart of wil je geluidskaart niet meewerken? Stel hier je vragen! |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 6 augustus 2005 Locatie: Amsterdam
| Hey allemaal, K had laatst mijn pc naar de pcboer gebracht omdat me videokaart niet genoeg stroom kreeg, dus hun hebbe allemaal tests gedaan enzo, alles was oke met me voeding, en hebbe toen weer alles aangesloten (maar anders dan het eerst was) en sinds dien, reseten alle settings die ik in mijn bios heb veranderd (dus fsb, mem. timings enz). Dus elke keer moet ik alles opnieuw instellen, vind ik best wel irri, dus mijn vraag: waar kan dit aan liggen?? alvast bedankt.. (oja, ik heb een Q-Tec 400W voeding (k weet t, is geen goed merk, maar zat er al standaard in)) |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 7 augustus 2004 Locatie: Nijkerk
| Klinkt alsof de bios iedere keer gereset wordt. Probeer eens de lithium knoopcel te vervangen. Als dat niet werkt, zou ik toch eens een andere voeding proberen.
__________________ ^ ^ ^ ^ ^ En alweer een goed idee van Jamba! |
| | |
| | #3 (permalink) | |
| Citaat:
:P | |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 27 november 2004
| Er zit ergens een rond plat batterijtje op je moederbord, als die leeg is raakt ie dement (dat is: hij vergeet alle instellingen). Misschien dat dat het probleem is, en anders moet je toch echt even met een andere voeding testen.
__________________ Those were the times... |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Geregistreerd: 2 oktober 2003 Locatie: Haarlem
| Daarnaast is Qtec een zeer brak merk, ik zou zelf zon ding geen minuut in mijn PC willen hebben. Ik zou echt gaan denken om een betere voeding, van een "echt" merk te kopen zoals Tagan, AOpen, Chieftec etc. Je kan IIG eens testen met een andere PSU om te kijken of daarmee je settings in je BIOS blijven staan. Overigens word je mobo batterij alleen gebruikt als je PC echt zonder stroom staat, een ATX voeding heeft een 5Vsb die ook stroom levert als je PC uit staat, voor je PC klok en dergelijke. Dus zit de stekker erin, dan word je batterij niet gebruikt. Maargoed, ookal zou je telkens je stekker uit je PC trekken, dan nog is het raar dat je BIOS je settings niet onthoud.
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Oke, k ga morge ofzow zo n nieuwe batterij kope of wat t ook is :P En als dat niet helpt, dan ga k denk k tog maar een andere voeding kopen, k heb al een beetje zitten kijken, en k zag deze hier. Is deze een beetje goed?? |
| | |
| | #8 (permalink) |
| Geregistreerd: 27 november 2004
| Volgens mij is dat een prima voeding hoor, maar daar zou je even wat reviews voor moeten lezen om dat zeker te weten. De laatste tijd zijn we heel wat minder streng geworden als moderators maar dat neemt niet weg dat je nog zelf op onderzoek uit kunt ![]()
__________________ Those were the times... |
| | |
| | #9 (permalink) |
| Ik heb nu eindelijk zo n batterijtje gekocht, maar helaas helpt dat nie.. :/ En de laatste tijd krijg k ook weer die melding dat de stroom-conector niet is aangesloten op mijn videokaart ![]() Dus k denk dat k morgen naar de pcboer ga, en die voeding ga kopen. Hopelijk dat dan alles weer het oude is.. ![]() |
| | |
| | #10 (permalink) |
| Nou, daar ben k weer, heb vandaag een nieuwe voeding gekocht, is tog een andere geworden, een Antec SmartPower 2.0 450W, maar k heb nu een klein probleempje :/ Ik doe de computer aan, alles doet t, alleen na de bios vraagt ie om een cd, dus hij moet van de system-cd opstarten ofzo.. Alleen, die heb k niet.. :/ Is er een manier om dit te omzeilen ofzo, of kan k iets van internet plukken?? grtz.. |
| | |
| | #11 (permalink) |
| Was met mijn slaperige kop vergete de hdd van stroom te vorzien :P Nu doet ie t dus wel.. ![]() Maar..... Hij gaat nog steeds alle instellingen/klok enz. resetten Hoe kan dit in vredesnaam?? Batterijtje lag t ook nie aan.. Waar dan wel?? |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Kan mijn voeding dit aan? | mudder | Hardware Junkies | 18 | 17-11-2007 23:27 |
| Voeding boven op mijn kast zetten | dontje | Cooling & OC Junkies | 7 | 2-11-2006 20:48 |
| ampere van mijn voeding goed? | william | Elektronica Junkies | 12 | 9-08-2005 16:28 |
| ampere van mijn voeding goed? | william | Hardware Junkies | 1 | 7-08-2005 15:02 |
| Is mijn voeding te zwak? | ^n0c3r | Hardware Junkies | 12 | 12-07-2004 17:42 |