| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Hardware Junkies Problemen met je videokaart of wil je geluidskaart niet meewerken? Stel hier je vragen! |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 28 augustus 2005 Locatie: Son
| Wij hier bij ons thuis hebben laatst Versatel laten aanleggen en we hadden daarvoor HetNet, Nu staat mijn pc boven(die nu is aangesloten op HetNet), de router(van Versatel) beneden en ik heb geen PCI kaartje voor draadloos. Nu is de monteur van Versatel hier 1 modem vergeten mee te nemen .Dus vandaag(maandag) is HetNet afgesloten en heb ik geen internet meer. Hoe krijg ik vanaf beneden, verbinding met boven(mijn pc dus) Ik heb beschikking over het volgende: - 1 Sitecom WL-109 (Router, switch en modem in 1) - 1 Versatel multi media modem (same as Sitecom) De vraag is : Hoe krijg ik met de router van Versatel beneden, verbinding met een router(die ook verbinding maakt met mijn computer). Kortom, hoe ga ik van router naar router, Hoop dat 1 van jullie network-freaks it knowz |
| | |
| | #3 (permalink) | |
| Citaat:
| |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 20 september 2003 Locatie: Auckland
| Hoe wil je nou je pc gaan verbinden? Van de router beneden met een draad naar boven, naar de 2e router? En dan die router naar jouwpc? Als dit zo is, dan kan je net zo goed die router er tussen uit laten, en rechtstreeks aansluiten. Verder als ik het goed begrijp is de router beneden draadloos? Dan is het de vraag, is die oude modem ook draadloos? (de functies bedoel ik :P )
__________________ Heul nie! |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Administrator Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Je wil je PC aansluiten op 1 van de routers en die dan draadloos een verbinding laten maken met de andere? Ik vraag me af of dat te doen is eerlijk gezegd..
__________________ [CiP] Industrial Demolition Carpento's visie op waterkoeling.. Carpento: ik koel mn antieke systeempje wel met boerenlucht Demoniac: amoniakhoudende lucht, voor verbeterde warmteafvoer? Carpento: Betuwse slaapkamer ruftlucht |
| | |
| | #6 (permalink) | |
| Geregistreerd: 16 september 2004 Locatie: Born
| Citaat:
Succes..
__________________ Nieuwe PC: AMD Athlon X2 6000+ , Asus M2N-SLI Deluxe, Geforce 8600 GTS XFX XXX, 2 GB PC800 RAM, Thermaltake Big Water 735, verpakt in een Thermaltake Armor Jr. | |
| | |
| | #8 (permalink) |
| Administrator Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| /Slash, kan je misschien een tekening maken van de (gewenste) situatie? Want volgens mij begrijpt niemand wat je bedoelt.. Wat ik er uit begrijp is dat hij 2 WLAN-routers heeft en geen WLAN-kaart in zijn PC. Daarom wil hij tussen die 2 routers een draadloze verbinding opzetten zodat hij zijn PC op 1 van de routers kan aansluiten via een netwerkkabel. Dat je 2 routers met een netwerkkabel aan elkaar kan hangen snap ik en dat je met een WLAN-kaart kan verbinden naar een WLAN-router ook :P Maar daar gaat het in dit geval niet om. Heb je er trouwens al aan gedacht om 1 van de routers te verkopen/ruilen voor een WLAN-netwerkkaart? Dat scheelt je een hoop ellende :P
__________________ [CiP] Industrial Demolition Carpento's visie op waterkoeling.. Carpento: ik koel mn antieke systeempje wel met boerenlucht Demoniac: amoniakhoudende lucht, voor verbeterde warmteafvoer? Carpento: Betuwse slaapkamer ruftlucht |
| | |
| | #9 (permalink) |
| Geregistreerd: 10 oktober 2004 Locatie: Westervoort
| Wss is het de bedoeling dat ie aan 1 van de routers een kabeltje trekt, en dat de 2 routers wireless verbinding met elkaar maken, zodat er geen kabels beneden liggen en dat er dan eentje op zijn kamer ligt. Hier wat ASCI ART :P Wireless verbinding UTP kabel Router--------------------------->Router------------->PC Zoiets wordt het dan, maar goed ik weet de oplossing niet en zou eerder meegaan met de argumenten van Demoniac. :P
__________________ Quinceman : Pulsen is een ejaculatie van alle opwinding die je je toetsenbord in jaagt.. OMFG |
| | |
| | #10 (permalink) |
| Haha, bedankt voor jullie reacties, ik zal ff een tekeningetje posten. Tja, ruilen zou eventueel een optie zijn, bedankt alvast..! http://img358.imageshack.us/my.php?image=kutzooi1jy.jpg |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Verbinding aan-uit-aan-uit | Pawiro | Software Junkies | 8 | 15-11-2006 21:56 |
| Geen/weinig verbinding | Pawiro | Hardware Junkies | 2 | 24-09-2006 02:05 |
| verbinding maken met internet | Hellion | Software Junkies | 1 | 14-02-2006 18:10 |
| Modem: verbinding valt weg | the widow maker | Hardware Junkies | 8 | 8-09-2003 21:22 |
| Koppelstuk Knelkoppeling verbinding | Mojo^PowaH | Cooling & OC Junkies | 5 | 4-04-2003 22:59 |