| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Hardware Junkies Problemen met je videokaart of wil je geluidskaart niet meewerken? Stel hier je vragen! |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 15 december 2002 Locatie: Bovenkarspel (legionela Dorp)
| Ik was net bezig in de bios naar dat ik me pc had her opgestart en toen heb ik de memory frequency van 133 waar hij 166 weer gaf naar 200 gezet maar nu krijg ik alleen maar zwart beeld op me pc en me video kaart is niet dood want ik heb 3 andere geprobeerd allemaal heel raar (kan trouwens ook de fbs wezen maar dat weet ik niet meer zeker) ik heb nu de batery er uit gehaald en de stekker er uit zodat me beos vanzelf leeg is zodrekt of was dat dom clear cmos data werkte namelijk nie en me gehuigen is ook in orde oja het is het nieuwe zenith moederboard van chaintech en het lampje van de bij geleverde driverbay knippert en staat de code FF op powerled knippert ook trouwens FF is dat hij bezig is met opstarten d8 ik zo uit me hooft zal ff kijken FF = Boot attempt (INT 19h)
__________________ Case Junkie For eternity *&%###&*^%......je moet je PEEP houden ik heb het gehad sterf met een PEEEP aan je PEEEEEP (censored by PO) |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Blija City, near BB.
| mmm van 166 naar 200 fsb is toch wel veel hoor, je moet met stapjes van 3 beginnen... verder C-Mos reset doen, werkt misschien bij die zenith als volgt bios jumper omzetten - booten - (gewoon ff starten) meteen de power connector er weer uit trekken naar 2 sec en dan de jumper terug zetten. als je dat laaste niet vertrouwt, kun je ook je bios batterij er een paar uren uithalen en de stekker uit het stopcontact |
| | |
| | #3 (permalink) | |
| Geregistreerd: 1 januari 2003 Locatie: Wassenaar
| Citaat:
Alles los dus ook de power cables naar deze spullen los. En kijk je eigen post de volgende keer eerst na voordat je hem post, zitten wel erg veel makkenlijke fouten in het abn, kleine moeite. Oja , als hij direct FF geeft is het niet goed en kan je er vanuit gaan dat het mobo stuk is. FF is het laden van het besturings systeem.
__________________ Mach2 is geariveerd / Server: PC71/ P4 3.2>800@4400 /Epox 4PCA3+ / 4x 256mb Corsair PC3500C2 /2x Raptor, WD2000JB /GeF.Quadro4 /Aopen 2412pro DVD+CD brander/watercooled :24/7 : cpu / vga/ NB by Innovatec | |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Administrator Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| 1) Wat voor geheugen heb je? 200 MHz haal je namelijk niet met alle DIMM's. 2) Wat is de originele en huidige snelheid van je CPU? Het kan zijn dat het gewoon te snel is voor je CPU. 3) Heb je je AGP speed wel gelocked op 66 MHz? Als je dat niet gedaan hebt kan het best dat je AGP (en dus ook je PCI) nu veel te hard gaan. |
| | |
|
| « -
|
compaq » |
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Computer start niet meer op | dontje | Hardware Junkies | 12 | 24-12-2006 10:53 |
| PC start niet meer door | flupke | Software Junkies | 16 | 15-11-2006 22:02 |
| Pc start niet meer op | _PhanToM_ | Hardware Junkies | 7 | 7-10-2006 20:23 |
| [CO] na OC start hij niet meer op | Code-X | Cooling & OC Junkies | 8 | 27-01-2004 15:22 |
| Pc start niet meer op | Masterslave | Hardware Junkies | 9 | 30-07-2003 19:26 |