| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Hardware Junkies Problemen met je videokaart of wil je geluidskaart niet meewerken? Stel hier je vragen! |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 6 augustus 2005 Locatie: Amsterdam
| hey mense, k ben van plan om een nieuwe videokaart te kopen, de ati radeon 9800 pro 128mb. alleen twijfel k een beetje tusse die van ati en die van hercules (die van hercules vind k vet gaaf eruitzien met dat blauwe ledje in de koeling :P ) zijn er veel verschillen tussen die 2 kaarten??? en krijg je er ook een spel bij, en zoja welke???? alvast erg bedankt, greetz ik. ![]() |
| |
| | #2 (permalink) | |
| Geregistreerd: 14 juni 2003 Locatie: Nijkerk
| Welkom op Casejunkies case_freak. We hebben hier een aantal regeltjes op het forum: 1. Gebruik hoofdletters en interpunctie in je post. 2. Zelf enig zoekwerk wordt zeer op prijs gesteld. Dit is allemaal na te lezen in de policy. Citaat:
Dus ga zelf zoeken naar je antwoord, als je nog vragen hebt over het specifieke product dan kan ik of Rich het topic weer opengooien. Dit kun je doen door middel van een pm. | |
| |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Hoe weet ik welke videokaart? | goofy | Hardware Junkies | 3 | 16-11-2006 16:48 |
| Nieuwe videokaart nodig welke? | AngeloMontana | Hardware Junkies | 1 | 7-06-2006 18:01 |
| welke videokaart cooler? | Dubock | Cooling & OC Junkies | 1 | 9-05-2004 19:24 |
| Welke internet provider heb jij en welke snelheden haal je? | Fleppuhstein | Area 1337 | 102 | 15-02-2004 16:13 |
| welke videokaart? | kaozz | Hardware Junkies | 21 | 9-04-2003 15:22 |