| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Gadget Junkies Geleuter over al het andere elektronische gros; mp3 spelers, digicams, mobieltjes, microcars, etc.. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 11 februari 2005
| Na afloop van mijn vorige topic hoop ik dat deze iets beter is. Ik vroeg me af of je een ps2 of een andere spelcomputer aan pc kan koppelen en wat je daar dan voor nodig zou moeten hebben. Ik heb het op Google opgezocht en het stond er niet op, er stond niet iets bruikbaars dus vandaar wil ik het aan jullie vragen ik hoop dat het nou wel goed geschreven is. En ik hoop dat jullie het antwoord weten. Ik heb gezocht bij ps2 aan pc koppelen. Alvast bedankt. ![]() |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 17 september 2003 Locatie: Galder
| Okee... je koppelt PS2 en PC aan elkaar.... En wat wil je er dan mee doen? is mij niet echt duidelijk.
__________________ Project Centurion All Star: 50% {||||||||||..........} Project Battle server: 50% {|||||||||...........} |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 25 januari 2003 Locatie: Hillywood
| Ik denk dat hij doelt op het opslaan van games op de PC, en deze dan spelen op de PS2? Ik denk echter niet dat dit mogelijk is gezien de stuctuur van de hardware van een PC en van een PS2. Met een Xbox kom je wel wat verder.
__________________ Dus... |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 11 februari 2005
| Oke bedankt weet ik dat ook weer o ja dat wilde ik ook nog vragen, kan je het wel aan je pc aansluiten en dan via het beeldscherm spelen? Of kan dat niet? Ik weet dat het ook licht aan wat voor een beldscherm je hebt, maar kijk mijn t.v. is kapot vandaar wil ik het via de pc proberen. Groetjes dimo :P |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Administrator Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Wat wil je doen? Je PS2 aansluiten op een VGA-monitor, of wil je de PS2 dmv. een netwerk verbinden met de PC? Dat laatste is ook wel mogelijk (er zijn 10/100 Mbit netwerk adapters voor de PS2) maar ik denk niet dat je met je PC veel kan doen op de PS2.. Een (gemodde) Xbox daar kan je wel vanalles mee, zoals game-backups via FTP op de harddisk van de Xbox zetten. |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Geregistreerd: 9 april 2004
| Je kan hem natuurlijk ook op een mooi tv kaartje aansluiten, neem dan wel gelijk een goede (pinaccle bijvoorbeeld) want de wat goedkopere hebben een beeldkwaliteit die zwaar k*t is. FF een beetje offtopic: weet iemand ook of je je ps2 in een Lan met andere ps2's kan hangen (en daarbij tegen elkaar spelen)?
__________________ Build a man a fire and he is warm for the night....set a man on fire and he is warm for the rest of his life. |
| | |
| | #8 (permalink) | |
| Geregistreerd: 17 december 2004 Locatie: Schiedam
| Citaat:
| |
| | |
| | #10 (permalink) | |
| Geregistreerd: 17 december 2004 Locatie: Schiedam
| Citaat:
| |
| | |