| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Area 1337 Algemene Kletspraat, offtopic onderwerpen en gadgets & goodies. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #121 (permalink) |
| Geregistreerd: 10 januari 2006 Locatie: Hengelo
| Jah jah, ben inmiddels een week de trotse eigenaar van deze telefoon: ![]() super fijne telefoon! helaas nogal vaak nieuwe firmware uit aangezien hij draaid op een nieuwe symbian serie...verder niets op aan te merken! wat een ding, wat een functies, wat een plezier! |
| | |
| | #123 (permalink) | |
| Geregistreerd: 18 augustus 2005 Locatie: Gent
| Heb al 3 jaar een P800 van Sony Ericsson. Makkelijk en heeft touchscreen :P ![]() ![]() Ben er heel content mee, ingebouwd geheugen van 32MB, geheugenstick van 64MB, bluetooth, en een dockingstation Enigste nadeel: als je zat bent dan raak je rap je stokje kwijt :P Nog 7jaar gebruiken en dan eens een nieuwe kopen ![]()
__________________ Citaat:
| |
| | |
| | #124 (permalink) |
| Geregistreerd: 15 maart 2006 Locatie: Ridderkerk
| Heb sinds gisteren mijn vaders oude telefoon : De nokia 6600 ![]()
__________________ ..:: AMD Sempron 2400+ @ 2.0Ghz | Asrock K7S41GX Socket A | 768 MB Ram ( 3,3,3,8 ) | Ati Radeon 9200 SE 64 MB OC'ed | Logitech MX518 | Logitech G15 ::.. [CiP] Black Reflection |
| | |
| | #126 (permalink) |
| Geregistreerd: 20 juli 2006 Locatie: Wierden
| Proud 2 be the owner of a Sagem myC4-2 ![]() ![]() is redelijk klein ding, omdat antennetje aan de buitenkant zit... :P je kunt er foto's mee maken, mr kwaliteit is redelijk crap. voor de rest is wel redelijk gaaf telefoontje. ![]()
__________________ Be Reasonable, Do It My Way! |
| | |
| | #127 (permalink) |
| Geregistreerd: 2 juli 2006
| http://be.samsungmobile.com/nld/wcms...2-SGH-E330.jsp Heb ik vorig jaar op de kermis gewonnen voor 3 euro was toen 230 euro waard, nu nog altijd 170 :P |
| | |
| | #128 (permalink) |
| Geregistreerd: 20 juli 2006 Locatie: Wierden
| doe je goed! normaal win je alleen crap op een kermis, mr als je dit kunt winnen kruip ik ook is wat vaker achter mn pc vandaan om naar de kermis te gaan heej, da rijmt :P
__________________ Be Reasonable, Do It My Way! |
| | |
| | #130 (permalink) |
| Hoop daar ook weer niet teveel op hoor :P Dat spel waar je het mee moest winnen was kapot ![]() Die mobiel hing aan een balkje dat steeds op en neer ging. Je moest dan op tijd op Stop drukken, zodat een pinnetje dat balkje kon wegduwen. Maar toen ik op Stop drukte, begon dat pinnetje overal naar te duwen, behalve naar waar het geprogrammeerd was, en zo heeft dat dus met veel geluk mijn mobiel laten vallen ![]() Ik verzeker je, de vrouw die die kermiskraam uitbaatte, was er niet blij mee dat het me maar 3 euro heeft gekost :P PS: dit jaar heb ik het nog eens geprobeerd met een iPod en een PSP, maar het is me niet gelukt. Het heeft me 20 euro gekost om dit keer met lege handen naar huis te gaan. Dat zal ik dan wel aftrekken van de winst die ik op men gsm gemaakt heb ![]() |
| | |
| | #132 (permalink) |
| Ja, tegenwoordig zijn die balkjes waar de gsm's aanhangen zo afgesteld dat ze toevallig toch wel niet op het juiste punt stoppen zeker :P Net zoals bij grijpertjes, die nemen bijvoorbeeld een knuffeltje vast, heffen het op en tegen dat ze boven zijn ligt die zooi alweer in de bak ![]() |
| | |
| | #133 (permalink) |
| Geregistreerd: 7 juli 2006 Locatie: Bredaaaaaa
| Februari 2006 wederom een NOKIA 6230 gekocht (op marktplaats voor 100eur .Waarom zou je denken.... Heb 1,5 jaar geleden een NOKIA 6230 gekocht omdat ik het een mooi en stijlvol telefoontje vond (vind). Je kan er foto's mee maken, mp3 op afspelen, radio luisteren en zelfs bellen. Maar...februari carnaval (ben brabander!) in een dronken/vage/ongelukkige bui mn telefoon laten vallen in een BOMVOL cafe. Na een uurtje vond een maat mn telefoon terug bij de DJ. En ik kan vertellen....mijn schoenen zagen er op dat moment beter uit dan de telefoon. Na uren schoonmaken, poetsen en zweten kreeg ik de telefoon enigzins weer aan de praat. Helaas konden sommige knopjes niet meer gebruikt worden en ook het geluid was niet optimaal (lees=KLOTE) meer. Dus maar op zoek gegaan naar een nieuwe omdat mn abonnement nog doorloopt tot december dit jaar.
__________________ beware......ATTACK of the NOOBS, proud to be a NOOB. Always look at the NOOBside of life. Ask not what an NOOB can do for you....but what you can do for a NOOB!! |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Mobiel + abbonoment | Pawiro | Area 1337 | 10 | 13-08-2006 21:59 |
| Mobiel abbonement | whocarez | Area 1337 | 4 | 26-01-2004 18:52 |
| pc mobiel maken | QuincMan | Elektronica Junkies | 50 | 23-08-2003 23:16 |
| Show us your desktop | Phant0m | Area 1337 | 70 | 27-06-2003 14:09 |