| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Gadget Junkies Geleuter over al het andere elektronische gros; mp3 spelers, digicams, mobieltjes, microcars, etc.. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #181 (permalink) |
| Geregistreerd: 4 augustus 2007 Locatie: 's-Heerenberg
| deze heb k nu 3 weke ![]() zeer relax dingetje goed geluid.... (p.s. als je deze mobiel hebt met t-mobile met web 'n' walk ga nooit in het buitenland op internet binne 15min was 30 euro btg weg :/ dat was mij erniet bijgezegt achteraf wel logisch mja ) :P |
| | |
| | #184 (permalink) |
| Geregistreerd: 27 april 2006 Locatie: Breedenbroek
| W810i ![]() Ruim een jaar, erg goede telefoon. Erg veel opties, alleen hij werkt niet goed meer bij mij. Op een of andere vage manier kom ik het menu niet meer in door een 'Menu Configuration Error' en weet dit nog steeds niet te fixen. Terugsturen is hopeloos gezien ik heb (helaas) heb gekocht bij pixmania (kende de uitvinding 'Pricewatch' en 'Shopsurveys' nog niet )Die blijken dus kutte aftersales te hebben, en het moet naar parijs, ja daaag ik ben bang hem dan al helemaal niet meer terug te krijgen, dus dan moet het maar een keertje via de expert ofzo, dan maar 30€ onderzoeks kosten betalen..... Maarja de telefoon zelf is mooi ding, heb ondertussen al wel weer beetje gezien, maar ik ga hem binnenkort laten repareren en dan houdt ik hem ook nog wel eventjes ![]() Heb er btw al ruim 6000 foto's mee gemaakt.... Dat foto maken begin te happeren maar hij heeft het erg goed gedaan, die 2MP is ERG goed, vooral de autofocus die erop zit is een echte fucking aanrader ![]() |
| | |
| | #189 (permalink) | |
| Geregistreerd: 29 april 2007 Locatie: Arnhem
| Citaat:
![]() | |
| | |
| | #192 (permalink) |
| Geregistreerd: 5 december 2006 Locatie: Hardenberg
| Ik heb imiddels een maand of achter een Nokia 6230i, hij werkt goed, alleen is het cromenavigatie knopje afgebladerd, dus binnenkort even een nieuw toestenbordje, of frontje kopen.
__________________ Niels van de Poll, http://www.rallylive.nl |
| | |
| | #193 (permalink) |
| Geregistreerd: 27 april 2006 Locatie: Breedenbroek
| Ondertussen ligt de W810i ergens weg te rotten in de wasmachine. Zucht, moeders Ik weet nog niet echt welke mobiel ik ga halen. Ik weet ook nog niet of ik prepaid of abbo haal. Ik ben niet overdreven veel. Het is meer dat ik alles moet doen. Wil daarom veel functies. Maar ik weet niet of abbo interessant is.... Maar ik ben uiteindelijk van plan een Nokia N95 te gaan halen! |
| | |
| | #194 (permalink) |
| Administrator Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Ik heb mijn oog laten vallen op de Nokia 6500 Classic. M'n pa heeft sinds kort de 6300 en dat is een fijn toestelletje, de 6500 is nog iets mooier en als ik de reviews mag geloven ook nog beter qua software ![]() |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Mobiel + abbonoment | Pawiro | Gadget Junkies | 10 | 13-08-2006 21:59 |
| Mobiel abbonement | whocarez | Gadget Junkies | 4 | 26-01-2004 18:52 |
| pc mobiel maken | QuincMan | Elektronica Junkies | 50 | 23-08-2003 23:16 |
| Show us your desktop | Phant0m | Area 1337 | 70 | 27-06-2003 14:09 |