| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Gadget Junkies Geleuter over al het andere elektronische gros; mp3 spelers, digicams, mobieltjes, microcars, etc.. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #151 (permalink) |
| Geregistreerd: 6 september 2006
| Ik heb dit leuke telefoontje ![]() De mda vario Simlock vrij! met een mini sd kaartje van 2 gb. tom tom erop msn erop. wireless internet, blauwtand etc etc.voorederest nog een zooi applicaties om openstaande wifi netwerken te vinden en wat progs om ze te kr**ken spelletjes enzo.. : Worms etc. etc.![]() Wel een aardig telefoontje. Uitschuifbaar toetsenboardje touchscreen etc. Laters, DanielZ ADMINBREAK: verpatsen doe je maar op het speciale subforum!
__________________ [CiP] Morpheus |
| | |
| | #152 (permalink) |
| Geregistreerd: 25 oktober 2006
| Ik heb deze: http://www.siamphone.com/picture/sag...52/myx52_6.jpg Leuk ding opzich, 1.3 camera enz.. goed genoeg om te bellen en gebeld te worden ![]()
__________________ Beginnend casemodder :P pc specs: Intel Celeron D 2,26 Ghz @ 3,00 Ghz. Cooler Master CPU fan. 350 Watt voeding. |
| | |
| | #154 (permalink) |
| Moderator Geregistreerd: 21 augustus 2003 Locatie: Voerendaal
| @ Edje: Als je die maar geen zwemles geeft Het is en blijft een prachtig toestel die D900. Ga maar eens naar Pruses...of elders de grens over, gaat er direct een nieuwe wereld voor je open! ![]()
__________________ Dat ga ik eens aan de binnenkant van m'n ogen bekijken... M'n -ex- Scheurijzer... |
| | |
| | #159 (permalink) |
| Geregistreerd: 11 december 2006 Locatie: Torhout
| ![]() Dit doet voorlopig nog dienst al mobieltje mss binnekort aan vervanging toe? Ik weet het nog niet. Als 2de toestel: ![]() Wel is waar ben ik de achterklep kwijt hiervan. Maar doet nog prima dienst voor gsm'en tussen 08-16 uur (Proximus New Generation ...)![]() Deze gebruik ik om aan speciale promotie's mee te doen. Zit nu ook een proximus kaartje in (was gratis bij de hum ![]() |
| | |
| | #164 (permalink) |
| Geregistreerd: 22 februari 2006
| Nokia e61 gratis bij me abbo ![]()
__________________ "Wanneer ik brul," zei de beer, "davert het halve woud" "Wanneer ik brul," zei de leeuw, "beeft de hele jungle" "Wanneer ik hoest," zei de kip, "doet heel de wereld in zijn broek" |
| | |
| | #165 (permalink) |
| Geregistreerd: 20 juni 2006 Locatie: Drachten
| Gekregen bij het verlengen van mijn Abbo Een Nokia N80i![]()
__________________ AMD X2 4800+ @ 2.6GHz || 2GB OCZ @ 2-3-3-5 || A8N-SLI Premium || eVGA 8800 GTS 640MB SuperClocked | Core @ 675 Mhz | RAM @ 1900 Mhz || Soundblaster X-Fi Fatal1ty Pro Series || 2,7 TiB HDD || Hiper HPU-4B580 || Coolermaster Stacker 832 || |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Mobiel + abbonoment | Pawiro | Gadget Junkies | 10 | 13-08-2006 21:59 |
| Mobiel abbonement | whocarez | Gadget Junkies | 4 | 26-01-2004 18:52 |
| pc mobiel maken | QuincMan | Elektronica Junkies | 50 | 23-08-2003 23:16 |
| Show us your desktop | Phant0m | Area 1337 | 70 | 27-06-2003 14:09 |