| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Area 1337 Algemene Kletspraat, offtopic onderwerpen en gadgets & goodies. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 25 oktober 2004 Locatie: Velserbroek (bij Haarlem)
| Vanwege mn vorige forum van PDA remote PC, heb ik nog steeds niet echt een antwoord gekregen op mn draadloze verbinding. Here come the question Wat zijn de voor en nadelen van WiFi en bleutooth? Wil m graag gebruiken voor een Dell Axim X5 met Compact flash slot. Bij mij een straat of 2 verder (denk +- 30 a 40 meter) van mn huis is mn skatepleintje Maar om muziek the streamen van mn pc is natuurlijk ook chill bij t skate ![]()
__________________ Skate now, Work later |
| |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 2 oktober 2003 Locatie: Haarlem
| Volgens mij is het bereik van bluetooth vele malen kleiner dan het bereik van wifi.
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- |
| |
| | #5 (permalink) |
| Oke. Bluetooth word dus niks met mijn doel Dus Wifi is dus beter. Maar hoe zit het met het connecten van andere draadloze netwerken? (wardriving :P ) (Mag dit eigenlijk ook besproken worden?) Zou opzich wel geinig zijn als ik dan overal kan msnen/i-netten waar ik ook ben ![]()
| |
| | #6 (permalink) | |
| Geregistreerd: 23 januari 2003 Locatie: bankje in het park in bussum/hilversum
| Citaat:
Ja het mag besproken worden neem ik aan, alleen ben je wel strafbaar en raad ik het je dan ook niet aan. | |
| |
| | #7 (permalink) |
| Het is ook niet de bedoeling om andermans gegevens af te lezen / tappen. Dat is gewoon andermans privézaken, en daar blijf je vanaf. Maar om een hackje uit te voeren om alleen de internetverbinding kan gebruiken lijkt me niet vervelend voor diegene die er voor betaald :P als je tenminste niet de hele verbinding opslokt Maar weet iemand hoe dit in zijn werking gaat? Ik heb met draadloze netwerken (nog?) geen ervaringen.
| |
| | #8 (permalink) | |
| Geregistreerd: 29 oktober 2002
| Volgens ons beleid valt dit toch onder de zaken die wij liever niet zien op ons forum, we verzoeken je dan ook elders antwoord op je brandende vragen te zoeken. Citaat:
__________________ Pluk de dag!! - Plet de kroket! | |
| |
|
| « Sunbeam stuff
|
Oudjaar » |
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Bluetooth headset | Wolgarnaal | Area 1337 | 4 | 25-12-2006 01:37 |
| WiFi zelfbouw Antenne | Lampje | Elektronica Junkies | 24 | 5-06-2004 01:43 |
| bluetooth | Software Junkies | 11 | 16-11-2003 18:38 | |