| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Gadget Junkies Geleuter over al het andere elektronische gros; mp3 spelers, digicams, mobieltjes, microcars, etc.. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #136 (permalink) | |
| Geregistreerd: 20 september 2003 Locatie: hgv in drenthe!
| Citaat:
__________________ Heul nie! | |
| | |
| | #137 (permalink) |
| Geregistreerd: 27 april 2006 Locatie: Breedenbroek
| Ik heb een keer in het begin zon ding gehad, kutmerk, 512mb, 99€, dacht dat het een perfect ding was, na 3 weken al kapot, hele ding gesloopt ![]() Gebruik nu momenteel al dik een jaar mijn W810i als mp3-speler. Met de speciale oordoppen maakt het een goede combo, lekker geluidje en batterij gaat makkelijk 2 dagen mee als je de hele dat constant luistert ![]() |
| | |
| | #139 (permalink) | |
| Administrator Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Citaat:
Appels met peren vergelijken dus. | |
| | |
| | #140 (permalink) |
| Geregistreerd: 27 april 2006 Locatie: Breedenbroek
| Ok agree, maar toen was 512mb voor een mp3-speler toen nog heel erg veel, daarom dat hij ook zo duur was. Dus dat was toen de '30gb ipod' :P Toen waren die ipods er dacht ik nog niet eens. Maarja vind nu de W810i genoeg ![]() |
| | |
| | #141 (permalink) | ||
| Geregistreerd: 26 juli 2006 Locatie: Kampen
| Citaat:
| ||
| | |
| | #142 (permalink) |
| Geregistreerd: 11 maart 2008 Locatie: The Hague
| ![]() ik gebruik deze jonge. soms een beetje traag, maar het leuke is dat hij een radio heeft een WMV. afspeelt. hij gebruikt dan ook je earphone snoer als radio antenna ik had hiervoor een IPOD mini 4GB maar die is binne 1jaar 2 keer kapot gegaan en net een maand buite de garantie weer kapot, WEG 200 euro! cursed you are IPOD
__________________ Everything in the world has its origin. |
| | |
| | #143 (permalink) |
| Geregistreerd: 9 maart 2008
| Ipods zijn alleen mooi qua looks en qua software die er in zit. Stevigheid laat inderdaad te wensen over. ik ben er een keer per ongeluk op gaan zitten. Barst in het scherm, en nee, ik weeg geen ton, maar een kilotje of 80.
__________________ - [CiP] Black_Cube |
| | |
| | #146 (permalink) |
| Moderator Geregistreerd: 17 mei 2006 Locatie: Heemskerk
| Daar ben ik het niet mee eens. Ik heb al een Nano voor ongeveer 4 jaar, nog geen barst of probleem mee gehad. Ik vind het wel degelijke producten. Mijn volgende zal ook zeker een weer een iPod zijn ![]()
__________________ Verlaat CJ met een knal |
| | |
| | #147 (permalink) |
| Geregistreerd: 11 februari 2008 Locatie: Haren
| Ik heb nu een nieuwe generatie (zwarte) nano, albsoluut geen problemen mee. En een mp3-speler koop je neem ik aan ook niet om op te gaan zitten Ik denk dat als je op een een sony of philips dingetje gaat zitten dat die dat ook niet fijn zal vinden![]() |
| | |
| | #149 (permalink) |
| Geregistreerd: 9 maart 2008
| True, maar ik bedeol eigenlijk te zeggen da mijn creative prima tegen een stootje kan terwijl een ipod nano vorige generatie er slecht tegen kan.
__________________ - [CiP] Black_Cube |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Bug in het grote LOL topic | $pA$tiC | CaseJunkies Support en Feedback | 6 | 27-07-2004 12:34 |
| Het grote NFS:UG topic | eXistenZ | Software Junkies | 236 | 14-01-2004 19:58 |
| Het grote 'Wat is jou OC?' topic | Kumaniwasimu | Cooling & OC Junkies | 339 | 1-01-2004 18:55 |
| Het grote FTP-topic | Fleppuhstein | Area 1337 | 9 | 2-11-2003 19:58 |