| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Gadget Junkies Geleuter over al het andere elektronische gros; mp3 spelers, digicams, mobieltjes, microcars, etc.. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #106 (permalink) | |
| Geregistreerd: 31 mei 2006 Locatie: Paleputstraat 11, 8820 Torhout, België
| Citaat:
Daar kun je er je naam laten opzetten,... ze zenden het gratis op, 'k ga der terwijl ik bezig ben ook nog nieuwe oortjes, nieuw hoesje en een oplader voor in de auto bijkopen. Zonder oplader in de auto ben ik der niets mee, want het schijnt dat de batterij ( als je video bekijkt) na 2 uur al leeg is? ! Correct of niet? Salu. Djeet'n. | |
| | |
| | #107 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 april 2006 Locatie: maastricht
| Ik pats nog altijd met mijn Creatice Rhomba Dingetje was nog duur toen ik hem kocht: 200€ oid. Doet het nog prima , geen probleme mee gehad. Maar kan iemand me toch eens uitleggen wat je aan een 30gb ipod hebt? Je kan er muziek op pleuren voor een jaar maar je zoekt je de pleuris + je luistert de helft toch niet!
__________________ amd athlon X2 4200+ | xfx 7900gt 520/1500 | samsung spinpoint 160gb | 1gb cl2 n00b pc3200| DFI lanparty UT SLi-dr Expert | Be-Quiet Dark Power 520watt |
| | |
| | #108 (permalink) |
| Geregistreerd: 22 februari 2006
| eerst had ik deze 4 jaar lang met 64 mb geheugen ;x gebruikte hem ook maar zelde. was de eerste mp3 speler met scherm :P http://www.123computers.nl/prod-img-...tman-flash.jpg afgelopen zaterdag vervangen door een ipod nano 2gb zwart http://img.pconline.com.cn/images/pr...od_nano_1l.jpg kreeg ik van me ouders omdat ik geslaagd ben voor me examens liev he :P
__________________ "Wanneer ik brul," zei de beer, "davert het halve woud" "Wanneer ik brul," zei de leeuw, "beeft de hele jungle" "Wanneer ik hoest," zei de kip, "doet heel de wereld in zijn broek" |
| | |
| | #109 (permalink) | ||
| Geregistreerd: 6 juni 2006 Locatie: kliko weg 21
| Citaat:
| ||
| | |
| | #110 (permalink) | |
| Geregistreerd: 19 augustus 2006
| Citaat:
Heb de Sennheiser CX-300 er ook aan hangen. | |
| | |
| | #111 (permalink) |
| Geregistreerd: 25 september 2006
| Effe batse nou!!! ![]() Check deze oldies shit: ![]() Een Acer mp3 radio flash stick Ruim 3 jaar geleden gekocht (toen ik in de brugklas zat) en hij werkt nu nog perfect, terwijl andere mensen die ik ken in 3 jaar 6 of zelfs in 2 jaar 5 mp3 spelers hebben verknalt! Alleen ik begin helaas te merken dat 128Mb toch te weinig is.....
__________________ Mahaha, casemod in progess!!! Klik hier voor een previeuw van mijn casemod! |
| | |
| | #112 (permalink) |
| Geregistreerd: 14 april 2006 Locatie: Utrecht
| iRiver H320SE 20GB: ![]() in samenwerking met Creative EP-630: ![]() Heb beide nu ongeveer een jaartje en ben uiterst tevreden over de Creative ear-buds, maar steeds minder over de iRiver H320SE. Door de earphones hoor ik heel veel geruis uit de MP3-speler. Mijn volgende wordt een 4-8GB flash MP3-speler, zoals de Creative Zen V Plus, Apple iPod Nano of een van die nieuwe van Samsung (geloof ik). |
| | |
| | #113 (permalink) |
| Geregistreerd: 14 juni 2006 Locatie: vlaams brabant
| Zal ook maar eens men mp3tje tonen Kheb heel lang gedaan met de creative muvo 128 mb (werkt nog steeds) Maarjah 128 mb en geen display Dus heb ik een aantal maanden geleden de creative zen micro 6gig aangeschaft ![]() Zalig mp3tje alleen batterij mag wat langer meegaan.. Voor de standaart oortjes lukt het bij tog wel altijd om die na een maand ofzo kapot te krijgen dus heb ik gistere eens serieuze oortjes van een goed merk gekocht : ![]() |
| | |
| | #115 (permalink) |
| Zoals ik overal zie zijn ze juist hetzelfde, alleen het logo en de kabel van razer is iets korter (1meter) en je krijgt een zakje erbij Ik wou eerst ook voor de creative's gaan maar die kosten 40 euro + verzendkoste.. Die van razer 30euro + 4 euro verzendkosten.. Ik was aan het twijfelen en heb gewoonweg de goedkoopste genomen Of het goede oortjes zijn zal ik binnen enkele dagen posten als ik ze heb binnengekregen ![]() Btw. die creative oortjes van jou, werke ze goed enzo ? Ik heb bvb al 5 paar oortjes ofzo gekocht (rond de 10 euro elk) maar na 1-2 maanden gebruiken komen er altijd meer en meer storingen door.. Hoop dit probleem niet te hebben met de nieuwe ![]() |
| | |
| | #116 (permalink) |
| Bij mij werken ze als de beste die ik ooit gehad heb. Daar vallen meerdere Sennheisers onder (sowieso MX400, MX750) en de Sony MDR-EX71. De Sennheisers hadden voor traditionele oordopjes een heel goed geluid, maar begonnen bij mij na ongeveer een uur pijnlijk te zitten. De Sony was mijn eerste in-ear, waarvan de kwaliteit op zich goed te noemen was, maar al na een paar maanden had ik een kabelbreuk. De Creative EP-630's heb ik nu ongeveer driekwart jaar en zijn werkelijk fantastisch. De drie maten rubbers zijn ideaal, aangezien de middelste bij mij nog te groot bleken te zijn. Qua geluidskwaliteit heb ik nog nooit betere gehoord in deze prijsklasse. Veel en toch goed gedoseerde bassen en helder hoog, zonder dat het pijnlijk voor het gehoor wordt. De kabel is erg soepel en lekker lang, al had ie van mij zo'n 30-40cm korter gemogen. Laatst zat ik te denken om de Creative Zen Aurvana's te kopen, met dubbele speakerdrivers. Die blijken echter enorm tegen te vallen uit alle reviews die ik lees en de enige die duidelijk beter dan de EP-630 (of gelijksoortige) gevonden wordt is de Shure E4, maar daar begin ik niet aan met 250+ euro's. |
| | |
| | #117 (permalink) |
| Bedankt voor de snelle beoordeling of hoe ik het ook moet noemen van die oortjes Die aurvana's had ik ook eerst gezien maar toen ik het prijskaartje zag Maar dat ligt aan mij :P meer als 40 euro geef ik niet uit aan oortjes... Ik gebruik het ook alleen maar voor op de bus, tijdens de les maar sst en voor op reis.. Maar voor degenen die niets anders doen kunnen ze wel eens perfect zijn :P |
| | |
| | #118 (permalink) |
| Absoluut. Een ding waar je wel op moet letten is dat als je beide dopjes indoet, je heel weinig van de omgeving hoort. Heerlijk in de bus of trein natuurlijk, maar bijna gevaarlijk te noemen als je fietst of loopt. Voor de rest denk ik dat ik wel kan zeggen dat het in de prijsklasse tot 100 euro de beste in-ears zijn die je kan krijgen. |
| | |
| | #119 (permalink) |
| Geregistreerd: 11 december 2006 Locatie: Torhout
| ![]() Dit was m'n eerste mp3 speler Ik dacht iets van 32 mb + 32 mb geheugen kaartje Ligt hier nu lekker te rusten in m'n kast (pensioen gekregen)![]() Dit was mijn 3de mp3 speler. Maar door gebrek aan gb's ook maar op pensioen gezet. En ligt ook in de kast ![]() ![]() Dit toestel hoef ik geen uitleg over te geven denk ik ![]() of toch: 30 gb ![]() Mijn 2de mp3 was z'n eenvoudig blokker ding .. Maar was de moeite niet om op te noemen aangezien ik die maar een maand had. |
| | |
| | #120 (permalink) |
| Zo'n ipodje lijkt me wel iets (ook te duur :P ) Maarjah tog wel te duur voor mij .Op mn micro (6gig) kon ik ook van belange al mn muziek niet kwijt maar dan heb ik gwoon al die van ... tot/met 2005 er niet opgezet en nu heb ik nog 100 meg vrij ![]() |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Bug in het grote LOL topic | $pA$tiC | CaseJunkies Support en Feedback | 6 | 27-07-2004 12:34 |
| Het grote NFS:UG topic | eXistenZ | Software Junkies | 236 | 14-01-2004 19:58 |
| Het grote 'Wat is jou OC?' topic | Kumaniwasimu | Cooling & OC Junkies | 339 | 1-01-2004 18:55 |
| Het grote FTP-topic | Fleppuhstein | Area 1337 | 9 | 2-11-2003 19:58 |