| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Gadget Junkies Geleuter over al het andere elektronische gros; mp3 spelers, digicams, mobieltjes, microcars, etc.. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #63 (permalink) |
| Geregistreerd: 19 mei 2003 Locatie: Pringles bus (paprika)
| Ik heb nog altijd een super kleine Yepp(samsung) mp3 speler. Super klein en veel fucties. Zat geheugen en makkelijke menu's. Heerlijk ding, super geluid en kan hoog in volume. Bovendien kan ie heel erg lang met een triple A batterij. Meer vraag ik echt niet van een mp3 speler. ![]() (Maar dan blauw) |
| | |
| | #64 (permalink) |
| Geregistreerd: 3 december 2005 Locatie: Ridderkerk
| Ik heb 4 samsung yepp players. In de yepp players kan ik nog een smart media card douwen om de geheugen capiciteit te vergroten. En ik heb ook nog een draadlose medion mp3 512mb alles zit ingebouwd in de koptelefeen. Hij heeft niet veel functies. Maar echt super bruut in geluid. Kan superhard (vooral doen als je doof wilt worden) En zeer hoge bass. Daar kunnen die ipod oordoppies niet aan tippen ![]() |
| | |
| | #65 (permalink) |
| Geregistreerd: 23 januari 2003 Locatie: Breda
| Heb de aan uit knop ondertussen van mijn rio karma te weten mollen.. Dus nu zoek ik nog een 2,5" ==>> 3.5" hdd adapter om dat 1.8" hdd'tje van die karma, hij heeft een laptop hdd aansluiting, aan te kunne sluite op mijn computer..
__________________ Your personal JackAss Tatuut, brantweer! |
| | |
| | #66 (permalink) |
| Geregistreerd: 30 mei 2003 Locatie: Limburg
| Ik loop al lange tijd rond met mijn I-river IFP190. Het is wel maar 256 mb, maar als ik na een week de nummers beu ben hang ik hem weer aan de pc en pleur ik er nieuwe nummers op. Vind het nog steeds een superding qua uiterlijk en geluid.
__________________ AMD 2800+, ASUS A7NX8-E Deluxe, zalman cnps6000-cu, Kingston 512 pc3200, 120 GB Sata Maxtor, NEC DVD-Writer, Radeon 9800se (gesoftmod naar 8 pipelines ), logitech internet navigator se, chieftec matrix |
| | |
| | #69 (permalink) |
| Geregistreerd: 23 januari 2003 Locatie: bankje in het park in bussum/hilversum
| Ik gebruik sins deze kerst een Argosy MP180 HD speler, heerlijk als je van een 128 MB speler afstapt naar 20GB.![]() Menu is makkelijk. je hebt er een losse lader bij(1 van de grootste minpunten van appel dat je dat los moet kopen) en een lithium accu die het 13 uur vol houd. |
| | |
| | #70 (permalink) |
| Geregistreerd: 5 februari 2006
| Heb sinds kort een iAudio X5 20GB. Gewoon geweldig .Simpel in gebruik, zeer mooie afwerking, grote opslagruimte + video en toch even groot als een iPod, plug&play dus je moet geen crappy progs gebruiken om je muziek over te zetten. ![]() |
| | |
| | #72 (permalink) |
| Geregistreerd: 9 april 2004
| iPod video, 30GB, de witte + Standaard earbuds, ik ben nog op zoek naar betere die er redelijk uitzien.
__________________ Build a man a fire and he is warm for the night....set a man on fire and he is warm for the rest of his life. |
| | |
| | #74 (permalink) | |
| Administrator Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Citaat:
| |
| | |
| | #75 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 november 2003 Locatie: 127.0.0.1
| Ze doen totaal geen pijn hoor, de stukjes die in je oren moeten zijn heel zacht, en sluiten perfect af. Je hoeft het omgevingsgeluid niet te compenseren, dus je kan ze nog zachter zetten ook dan normale oordopjes. Dus qua dB gaat het dus ook geen zeer doen aan je oren. De geluidskwailteit is echt super hoog, de muziek is heel gedetailleerd. Ik hoor dingen in liedjes die ik nog nooit gehoord heb, zelfs niet op mijn toch vrij dure 5.1 setje. Ik moest eerst overigens wel wennen aan de hoeveelheid bass, je hoort namelijk gewoon een subwoofer, waar normale oordopjes totaal geen lage tonen kunnen produceren. Voor een uitgebreidere review, check mijn weblog.
__________________ eXistenZ Mk.1: 80% | eXistenZ Mk.2: 30% | eXhost.nl |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Bug in het grote LOL topic | $pA$tiC | CaseJunkies Support en Feedback | 6 | 27-07-2004 12:34 |
| Het grote NFS:UG topic | eXistenZ | Software Junkies | 236 | 14-01-2004 19:58 |
| Het grote 'Wat is jou OC?' topic | Kumaniwasimu | Cooling & OC Junkies | 339 | 1-01-2004 18:55 |
| Het grote FTP-topic | Fleppuhstein | Area 1337 | 9 | 2-11-2003 19:58 |