| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Gadget Junkies Geleuter over al het andere elektronische gros; mp3 spelers, digicams, mobieltjes, microcars, etc.. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #48 (permalink) |
| Geregistreerd: 11 december 2002 Locatie: Putten
| Mijn laatste aanwinst: ![]() 30GB iPod photo Sony MDR-EX71SL oordopjes incoming (de apple standaard bevallen me niet) link Ik zal ze zo wel even onder het fototoestel houden ![]()
__________________ http://www.permafrost.cc |
| | |
| | #49 (permalink) |
| Geregistreerd: 13 september 2003 Locatie: deurne
| Ben sinds gisteren gelukkige eigenaar van een creatve zen micro 5gb. Heb de zilveren gekregen met een goede korting dus ik kon gelukkig andere oordopjes kopen want de oordopjes die je erbij krijgt waren te groot Ik moet echt zeggen wat een wereld van verschil tussen die goedkope rommel die ik eerst altijd had en deze. Had altijd gezegd dat ik geen dure wou maar toen ik hem hoorden was ik meteen verkocht. Hier een paar foto`tjes. backlight http://home.wanadoo.nl/a.hoonings/IMG_0015.jpg Het is echt wel even wennen zo`n touchpad maar als je er eenmaal aan gewend bent is het echt mega relaxd. Hier een onduidelijke foto waar hij mooi in zijn standaardje staad. http://home.wanadoo.nl/a.hoonings/IMG_0018.jpg Ook iets leuks is dat het backlight gaat fade (harder en zachter branden) Hier een klein filmpje ervan. http://home.wanadoo.nl/a.hoonings/IMG_0016.AVI
__________________ Sig verwijderd, niet conform geldende afspraken! |
| | |
| | #50 (permalink) |
| Geregistreerd: 17 december 2004 Locatie: Schiedam
| Ik ga lekker over naar de 5de klas, dus ik ben mijn ouders aan het overhalen om een mooie MP3 speler voor me te kopen. Nu zit ik te wachten tot ze de Archos Gmini 400 voor me kopen. Maar aangezien mijn ouders heeeeeel blij zijn dat ik overga, krijg ik hem zeker. Ik kan alleen geen plaatjes linken, ben na al die tijd op dit forum nog steeds een plaatjes-n00b. P.S. mensen, graag niet moeilijk doen omdat ik met dit ding pats terwijl ik hem nog niet heb. Hij is toch al van mij, ik heb hem alleen nog niet :P |
| | |
| | #52 (permalink) |
| Geregistreerd: 5 juni 2005 Locatie: Klein Paries
| Misschien een leuk ideetje voor jullie probeer je Ipod te modden! :P Lijkt me vet om te zien .Vervang bijvoorbeeld een paar ledjes, geef hem een paintjob, etc. Zeg nou niet: doe het zelf, want ik ben een ontzettende noob :P .
__________________ Blunt-O-Clock! Boy! |
| | |
| | #56 (permalink) | |
| Geregistreerd: 17 december 2004 Locatie: Schiedam
| Citaat:
| |
| | |
| | #59 (permalink) |
| Geregistreerd: 9 april 2004
| Creative Zen Xtra 30GB (heeft zijn beste tijd gehad, ik heb hem laatst los in mijn rugzak gegooid en dat vond hij niet leuk) Nokia 6230 32MB, een Sony PSP met nu nog 2x 32 MB maar hopelijk binnenkort 1GB voor muziek en films en met een beetje geluk rond kerst een iPod mini 6GB
__________________ Build a man a fire and he is warm for the night....set a man on fire and he is warm for the rest of his life. |
| | |
| | #60 (permalink) |
| Geregistreerd: 10 februari 2003 Locatie: Eindhoven
| Ik moest ook maar eens aan de monopolie van Apple's iPod's geloven: Mijn nieuwste aanwinst is een vijfde generatie iPod van 60GB. Nog net geen week in de winkels of ik kon hem voor zo'n $520 (+/- 430 Eur inclusief een iCarPlay (FM-transmitter voor iPod in de aut meenemen.Het ding kan best wat vermogen in je koptelefoontjes gooien en waar Apple's succes mee begon, is natuurlijk het fantastische gebruiksgemak. Na alle onhandige mp3 cd-spelers en die op basis van flash geheugen wordt dit toch echt een lange termijn gadget. Nog even een plaatje om iedereen de ogen uit te steken ![]()
__________________ Bedankt voor de verslaving CaseJunkies |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Bug in het grote LOL topic | $pA$tiC | CaseJunkies Support en Feedback | 6 | 27-07-2004 12:34 |
| Het grote NFS:UG topic | eXistenZ | Software Junkies | 236 | 14-01-2004 19:58 |
| Het grote 'Wat is jou OC?' topic | Kumaniwasimu | Cooling & OC Junkies | 339 | 1-01-2004 18:55 |
| Het grote FTP-topic | Fleppuhstein | Area 1337 | 9 | 2-11-2003 19:58 |