| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Gadget Junkies Geleuter over al het andere elektronische gros; mp3 spelers, digicams, mobieltjes, microcars, etc.. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 18 juli 2004 Locatie: Vlijmen (Den Bosch)
| Ik zat net te kijken voor een dremel en zag dat ie bij de gamma van 31 aug. t/m 11 sept in de aanbieding is voor 44.95 euro!! Dus als je een dremel nodig hebt kun je die nu goedkoop kopen : http://www.gamma.com/elements/p6gn36.jpg Het is een beetje onduidelijk te lezen maar wat ik denk wat het is: Dremel Type MultiPro 125 watt Toerental 10000 - 33000 incl. 11 accesoires Fabrieksgarantie 2 jaar Ik zoek nog een dremel maar is dit een beetje een goede (gekeken naar vermogen en toerental) ?? |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 2 oktober 2003 Locatie: Haarlem
| Move naar Gadget Junkies .
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 12 juli 2003 Locatie: lelystad
| Deze zag ik dus ook. Maar ik weet niet of het een degelijke dremel is.
__________________ www.fileforum.org/forum3 |
| | |
| | #8 (permalink) |
| Geregistreerd: 10 februari 2003 Locatie: Eindhoven
| Ik heb een aantal maanden terug deze voor zo'n 90 euro afgehaald bij de Praxis. Zeker aan te raden voor het fijne werk en gegarandeerd lange levensduur. Enigste verschil met deze aanbieding zijn (naast de wel erg mooie prijs) de meegeleverde accessoires volgens mij.
__________________ Bedankt voor de verslaving CaseJunkies |
| | |
| | #9 (permalink) |
| Geregistreerd: 10 december 2003 Locatie: Eindhoven
| Ik heb dat ding ook en het is echt super, maarja een kloon is en blijft natuurlijk goedkoper, altough die wel bagger zijn qua kwaliteit. Mijn advies, kopen dat ding!
__________________ [1800+ @ 2012Mhz on stock cooling] [Abit NF7-SL rev 2.0] Any vBulletin questions? visit vBFans/vBnl timmehh@vBfans.com |
| | |
| | #10 (permalink) | |
| Geregistreerd: 17 september 2003 Locatie: Galder
| Citaat:
__________________ Project Centurion All Star: 50% {||||||||||..........} Project Battle server: 50% {|||||||||...........} | |
| | |
| | #13 (permalink) |
| Geregistreerd: 17 december 2002 Locatie: zelzate, belgica
| Ik had eerst een dremel, vond ik wel goed maschientje, omdat ik nog geen aandere multi tool had gebruikt. Toen er in de Gamma (België welliswaar) een Ferm stond (Dremel kloontje dus) had ik me deze gekocht, ze zijn helemaal niet duur, echt voor een prikkie gekocht. De Ferm is Completer blij levering (vind ik) en vind hem ook gewoon beter draaien enzo, kvind hem gewoon beter .Dremeltjes moet ik niemeer hebben, veel te duur, je betaald puur de naam. Ik wil erwel bijvermelden dat de slijpschijfjes (en warschijnlijk ook de andere acc.) Wel heel goed zijn van Dremel. Gewoon een Ferm met Dremel acc. en je bent vertrokken... (tip, cut je windows met een figuurzaag :P )
__________________ pcatom.be |
| | |
| | #14 (permalink) | |
| Geregistreerd: 25 januari 2003 Locatie: Hillywood
| Citaat:
Ik zeg dus niet dat Ferm (en anderen) slechte kwaliteit biedt, maar wel dat dremel betere biedt ![]()
__________________ Dus... | |
| | |
| | #15 (permalink) | |
| Geregistreerd: 17 september 2003 Locatie: Galder
| Citaat:
__________________ Project Centurion All Star: 50% {||||||||||..........} Project Battle server: 50% {|||||||||...........} | |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Digitale schuifmaat aanbieding | the widow maker | Gadget Junkies | 27 | 20-07-2004 16:31 |
| [Aanbieding] P4 2,26 met TFT voor 400 nieuw | Bart_Banaan | Hardware Junkies | 31 | 16-01-2004 09:01 |
| Mycom supere aanbieding | black magic | Hardware Junkies | 1 | 28-10-2003 17:22 |