| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Gadget Junkies Geleuter over al het andere elektronische gros; mp3 spelers, digicams, mobieltjes, microcars, etc.. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #17 (permalink) |
| Geregistreerd: 18 juli 2004 Locatie: Vlijmen (Den Bosch)
| Ik heb zojuist die dremel gekocht, alleen weet ik niet welke accessoires waarvoor dienen. Er zat een boekje bij met allemaal nummers maar op de accessoire zelf staat geen nummer, ik heb alleen de 15 standaard accessoires. Nu wil ik de zijkant van mijn pc polijsten en een windows zagen, welke accessoires heb ik hiervoor nodig??? |
| | |
| | #18 (permalink) |
| Geregistreerd: 18 juli 2004 Locatie: Vlijmen (Den Bosch)
| Hmm, weet niemand dat ?Bij mijn standaard acc. zaten 4 van die schijfjes om mee te zagen, ik heb er 1 van geprobeerd om door de zijkant van mn case te zagen en het werkte wel goed al had ie niet genoeg power in stand 3 om door te gaan zonder dat ie stopt. Zijn de 4 stabdaard schijfjes allemaal hetzelfde (voor ijzerwaren)?? Ik heb bovendien al geprobeerd om te polijsten met zon witte acc. dat lijkt op de punt van een potlood maar het ijzer/alumminium werd heel heet maar ik zag geen resultaat, weet iemand of ik het verkeerde kopje gebruik of dat ik polijst spul er moet bij gebruiken ofzo? ![]() |
| | |
| | #19 (permalink) | |
| Geregistreerd: 25 januari 2003 Locatie: Hillywood
| Citaat:
![]()
__________________ Dus... | |
| | |
| | #21 (permalink) | |
| Geregistreerd: 23 januari 2003 Locatie: bankje in het park in bussum/hilversum
| Citaat:
| |
| | |
| | #22 (permalink) | ||
| Geregistreerd: 10 december 2003 Locatie: Eindhoven
| Citaat:
Oh en je kunt beter een diamant schijfje kopen, ze zijn iets duurder maar ze gaan langer mee dan de standaart zaagjes.
__________________ [1800+ @ 2012Mhz on stock cooling] [Abit NF7-SL rev 2.0] Any vBulletin questions? visit vBFans/vBnl timmehh@vBfans.com | ||
| | |
| | #24 (permalink) |
| Geregistreerd: 17 september 2003 Locatie: Galder
| Ja, Voor metaal kun je het beste glasvezel versterkte schijfjes kopen, of diamantschijfjes... Met 1 glasvezelschijfje kun je makkelijk een heel casewindow mee zagen. Vergeet ook niet de dremel zn werk te doen, dus geen kracht uit oefenen op het ding!
__________________ Project Centurion All Star: 50% {||||||||||..........} Project Battle server: 50% {|||||||||...........} |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Digitale schuifmaat aanbieding | the widow maker | Gadget Junkies | 27 | 20-07-2004 16:31 |
| [Aanbieding] P4 2,26 met TFT voor 400 nieuw | Bart_Banaan | Hardware Junkies | 31 | 16-01-2004 09:01 |
| Mycom supere aanbieding | black magic | Hardware Junkies | 1 | 28-10-2003 17:22 |