| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Area 1337 Algemene Kletspraat, offtopic onderwerpen en gadgets & goodies. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 22 maart 2004
| Ik wist niet precies waar ik moest plaatsen dus dan maar hier. Ik heb een Xbox en die speelt met gemak alle dvd's af en mp3's kan ik ook opslaan en afspelen maar dan het probleem. Ik heb een paar films in .avi (divx/xvid) op me pc staan en als ik ze brand leest de xbox ze niet. Als ik ze eerst omzet naar Mpeg en dan brand leest hij ze nog niet en als ik de speciale xbox dvd functie in Nero aanzet en dan brand leest hij ze ook niet. Heeft er iemand een tip of een idee hoe ik ze wel kan afspelen want ik zie nog maar 1 oplossing en dat is een modchip aanbrengen om de dvd's te bekijken (en dus NIET voor illegale spellen want daar ben ik tegen.). |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 26 mei 2003 Locatie: Sassenheim
| Leest een xbox wel gekopieerde dvd's dan? want als die dat zou doen zou die ook gekopieerde spellen lezen lijkt mij. Je kan ook voor 10 euro een tvout kabel kopen voor van je pc naar tv dat lijkt mij een stuk makkelijker dan alles omzetten en proberen te branden.
__________________ [CiP] Project: Half-Life: 98% |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 22 maart 2004
| Als je xbox is uitgerust met een philips drive leest ie het soms wel (ligt aan de cd die je gebruikt) en als hij is uitgerust met een samsung drive dan leest hij bijna alles. Maar ik heb de eerste editie en die had nog een thompson drive en die leest bijna niks qau dvd's wel mp3's |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 26 mei 2003 Locatie: Sassenheim
| Dan ligt het probleem bij je drive lijkt mij.
__________________ [CiP] Project: Half-Life: 98% |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Geregistreerd: 6 maart 2004 Locatie: Anna Paulowna ( NH )
| Het lijkt mij dat je em in DVD formaat moet branden... Je kan effe kijken op www.dvdrhelp.com hoe dat moet. Ik move em btw naar gadget junkies.. Dit is meer een gadget vraag, heeft niks met PC hardware te maken :P |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| [NF] Xbox 360 Laptop-MOD | case_freak | News & Review Junkies | 4 | 20-09-2006 18:58 |
| xbox voeding | lytsesippe | Elektronica Junkies | 11 | 26-11-2005 17:43 |
| Squid's XBOX mod | squid | Casemod Junkies | 9 | 23-11-2004 19:42 |
| Kan source niet meer bekijken! | Redox | Software Junkies | 5 | 16-03-2003 17:09 |