Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
Ga terug   CaseJunkies.com > Discussie Junkies > Area 1337
Area 1337 Algemene Kletspraat, offtopic onderwerpen en gadgets & goodies.
Reageer

LinkBack Discussietools
Oud 5-06-2004, 22:36   #31 (permalink)

Standaard

*kickkerdekick* Tijd voor een updeet?
Spike is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18-06-2004, 15:16   #32 (permalink)

Standaard FOUTJE

LEEG
Dark Wanderer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18-06-2004, 22:44   #33 (permalink)

Standaard

OK update coming up!

De plannetjes zijn gewijzigd:
- De 40 watt schakeling is niet meer nodig, ik heb me laten berekenen dat een 10 watt versterker net zoveel levert omdat die 40 wat alleen geldt vanaf 40 volt. De 10 watt werkt op dezelfde IC maar de schakeling is veel goedkoper.
- Er komt een luxeon star in ipv een ccfl, omdat deze kleiner is en minder stroom trekt.
- De accu komt IN de speaker, een vriend van me heeft ook zoiets als plexsound gebouwd en die heeft dezelfde accu en gaat verder prima.
- Er komt tevens een acculader in, zodat de accu er niet de hele tijd uithoeft, ik hoef er dan alleen maar 12 volt in te duwen en het laden begint.
- De zijkant wordt bedekt met traanplaatfolie (ik zoek nog een klein stukje, zie mijn advertentie bij recycle junkies)

Bliksem gaat voor mij een printplaat ontwerpen en etsen! Daarvoor plaats ik voor hem zijn naam op de box.

KLIKBAAR

Ik weet het, het ziet er niet uit, maar ja, ik zelf vind t wel duidelijk. (oude schets)

Freezinghardware.nl wil misschien een 30mm koeler voor me leveren, dan sponsoren ze mij als het ware, ik wil hun naam er dan in ieder geval wel op vermelden als ze die koeler sponsoren. Misschien is deze koeler iets overbodig, maar ik vind het ten eerste wel mooi en het kan nooit kwaad.

De electronica met koeler komt in een soort frame terecht dat ik met hoekprofielen wil gaan bouwen, zodat alles goed vast zit, omdat het de bedoeling is dat de speaker lang niet altijd op dezelfde plek staat. Dus het moet tegen een stootje kunnen

De zijkant zal dan dus 3 schakelaars (licht, versterker, acculader) bevatten met ieder een indicatieled, en een potmeter die ik gebruik als volumemeter. De schakelaar van de versterker wordt een 3x om schakelaar zodat als de versterker aanstaat het discman signaal wordt gebruikt en als de versterker uitstaat het stereo-toren signaal.

Tot zover
Oud 19-06-2004, 12:47   #34 (permalink)

Pureoptical's schermafbeelding

Standaard

Test
Oud 19-06-2004, 17:29   #35 (permalink)

Standaard

Plaatje doet het niet bij mij.

Maar klinkt wel goed
Oud 19-06-2004, 19:59   #36 (permalink)

Standaard

oh ja sorry het plaatje is een png, met jpg vind ik het allemaal niet zo goed leesbaar.
Oud 20-06-2004, 17:47   #37 (permalink)

Standaard

Ik heb gelijk maar een tekening geschetst van de zijkant van de box, waar alle input komt:

<a href="http://www.v-co.nl/zijaanzicht.png">
KLIKBAAR!</a>

Uiteraard word deze zijkant met traanplaatfolie bedekt zoals ik al eerder heb gezegd.

Wat vinden jullie ervan ?
Oud 20-06-2004, 21:34   #38 (permalink)

Standaard

Ziet er allemaal leuk uit, maar als je een goede mod wilt hebben, kun je er dan niet beter JBL speakertjes o.i.d. erin zetten, dan klinkt het gelijk stukken beter! Verder: veel succes
RenĂ© is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20-06-2004, 21:38   #39 (permalink)

Standaard

Mjah ik moet als sloeber-modder een beetje aan de centjes denken ik doe het eerst met de gamma-shit
Reageer
Discussietools

Copyright 2002 - 2008 Casejunkies.com
Sites: Techzine | Feebs | CaseJunkies | Bodynet | Dolphin-IS.