| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Area 1337 Algemene Kletspraat, offtopic onderwerpen en gadgets & goodies. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #17 (permalink) | |
| Geregistreerd: 23 januari 2003 Locatie: Breda
| Citaat:
dan kook je de print vd VU.Gewoon extra draadje van de input trekken.
__________________ Your personal JackAss Tatuut, brantweer! | |
| | |
| | #19 (permalink) | |
| Geregistreerd: 7 januari 2004 Locatie: Apeldoorn
| Citaat:
![]() Maar je een btje modder heeft ze zo aan elkaar :P modder= niet met modder aan elkaar plakken he :P | |
| | |
| | #21 (permalink) |
| mjah t zijn leuke dingen voor t geld. Vriend van me heeft er tien van op zijn kamer staan :P Alleen, ze zijn totaal niet magnetisch afgeschermd. Ik liep er laatst mee langs me beelscherm en toen moest ik 2 keer op degauss drukken totdat de regenboogkleurtjes weer weg waren :P |
| | |
| | #22 (permalink) |
| Hmm ff een kleine update zonder pics... De plannen zijn iets gewijzigd. Ik heb op marktplaats een accu op t koppie getikt voor 5 euro, 12 volt 7,2 ampere. DIe komt er dus in. Achter de plexi maak ik geen leds maar een 2 color CCFL (blauw en nog iets, rood denk ik). Aan de rechterkant met die gaten aan de zijkant haal ik het vilt eraf, daar komt traanplaatfolie op. Dit ga ik belichten met een rode laser led. Er komen daar dus de airhole (met maybe een oude 60mm koeler ervoor die uitstaat, kan draait ie door de luchtdruk ), 2 schakelaars (versterker en lights aan/uit), en een volumedraaiknop. Verder nog een input voor me stereo, wordt zun plug van de gamma zeg maar, die ik erin vastmaak, een input voor de discman, en 2 draadjes voor het laden van de accu...Ik ga ff op vakantie en volgende week heb ik weer geld, en de plexi binnen, dan ga ik gaten zagen, zijkant klaarmaken enz... Sorry dak geen pics heb maar ik heb verder alleen maar lopen brainstormen |
| | |
| | #25 (permalink) |
| EINDELIJK EEN UPDATE!!! Ik kreeg een paar daagjes geleden mijn accu binnen, en hij was nog helemaal nieuw in verpakking. ![]() De accu komt BUITEN de behuizing, omdat er gewoon te weinig ruimte voor is om hem erin te doen, en op deze manier kan ik ook makkelijker een adapter aansluiten, voor als de accu leeg is en als ie op me kamer aan moet staan. Ook het plexi heb ik (naja, grotendeels me pa) bewerkt, in principe issie af, en we hebben de voorkant niet vastgemaakt met hoekprofilen maar gewoon met schroeven... Hier enkele pics van het zagen (met decoupeerzaag, fijn metaalzaagje van de praxis) ![]() ![]() Mjah, ff afplakken ![]() En na het zagen ![]() Rond afval ![]() Even passen en vastschroeven Helaas even geen foto met speakers, plexi en behuizing aan elkaar ![]() T ging niet helemaal goed, de cirkels waren iets te klein, dit komt omdat we hebben overgetrokken van de originele frontpanel, en als je dan die lijn volgt, is die dus te klein. Maja we hebben even lopen veilen en zo, en toen paste het allemaal wel, de randen zijn dus niet zo mooi afgewerkt, maar dat geeft niet omdat de speakers een rubberen rand eromheen hebben. Op de plexi-beschermfolie stond dat het tegen warmte kon, dus even de gasbrander uit de kast gehaald ![]() ![]() En ja, t kan aardig tegen hitte, dit was op grooste vlam 10 seconden lang Dus flame polishen zit er niet in !!! Binnenkort kunnen jullie een update verwachten over de zijkant van de speaker, waar dus de controls komen, en dan de binnekant met dus de versterker schakeling en de CCFL en zo. Daarna moet ik de plaat nog even flink mat schuren. Alleen 1 vraagje, moet die CCFL vlak achter te plaat hangen om het een beetje goed te laten gloeien in dat matglas? ?? GRTN Marco |
| | |
| | #27 (permalink) | |
| Citaat:
![]() | |
| | |
| | #29 (permalink) | |
| Geregistreerd: 7 maart 2003 Locatie: Dordrecht
| Citaat:
Ik heb zelf ook zo'n setje gamma boxen, alleen dan een eerder model, en die dingen klinken niet zo goed, dat het echt uitmaakt wat voor klank kast ze hebben (daar is de prijs ook naar). Anywayz, leuk projectje. ![]() | |
| | |