| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Area 1337 Algemene Kletspraat, offtopic onderwerpen en gadgets & goodies. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #18 (permalink) |
| Geregistreerd: 23 januari 2003 Locatie: bankje in het park in bussum/hilversum
| ze worden verstuurd in dozen met 30 van die dingen erin, die zitten weer in dozen waar er 12 in zitten die weer op een pallet zit waar er ook 12 op staan, die weer in een truck staat waar er nog eens 25 pallets instaan...108000... |
| | |
| | #19 (permalink) |
| Geregistreerd: 20 maart 2003 Locatie: vlijmen
| Ik heb nog zo gezegd, GEEN BOMMETJE :P met de straling zal het wel meevallen anders zouden ze het niet verkopen.
__________________ Put your hand on a hot stove for a minute, and it seems like an hour. Sit with a pretty girl for an hour, and it seems like a minute. THAT'S relativity. - Albert Einstein |
| | |
| | #20 (permalink) |
| Geregistreerd: 24 oktober 2003 Locatie: Internet
| Achja, Dit is ook een manier om van je kernafval af te komen.. :P Maar ik had er inderdaad meer van verwacht.. Het is echt haast niks..... En ik zou dus ook niet zo'n ding kopen.. Want het zijn van die hebbedingen die naar een jaar voor altijd in de kast blijven liggen.. 1000ste post ![]()
__________________ I'm BACK!!!!!! There is ONE DJ to rule them all !! |
| | |