| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Area 1337 Algemene Kletspraat, offtopic onderwerpen en gadgets & goodies. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 23 januari 2003 Locatie: Breda
| Wat kwam ik nu weer tegen tijdens het surfen: http://www.harmanmultimedia.com/shop...STICKSII&id1=2 wat denken jullie? Ik weet het niet hoor... Speakers in een vaas achtig iets... Ziet er wel chill uit, maar klinkt het ook zo chill? edit: ik denk dat ik toch liever mijn Syrincs setje heb... wat denken jullie?
__________________ Your personal JackAss Tatuut, brantweer! |
| | |
| | #3 (permalink) |
|
| het lijkt me best leuk .. vind altijd zo een paaltjes erug leuk maibe onze thuisboxen eens op me pc aansluite als me ouders weg zijn : http://www.bang-olufsen.com/sw902.asp ![]() |
|
| | #4 (permalink) | |
| Geregistreerd: 23 januari 2003 Locatie: Breda
| Hell daar komt een sound uit niet te geloven... nadeel is wel dat er een gebalanceerde xlr ingang in zit (verloopjes die je nodig heb voor pc geluid: mini-jack --> dubbel tulp, en dan dubbel tulp --> dubbel xlr) ik heb deze ( de blauwe uitvoering ):![]() Citaat:
__________________ Your personal JackAss Tatuut, brantweer! | |
| | |
| | #5 (permalink) | |
| Geregistreerd: 6 februari 2003 Locatie: Haarlem
| Citaat:
1 nadeel hij heeft usb aansluiting en de drivers zijn alleen voor de mac beschikbaar volgensmij. ik ga er iig wel voor sparen denk ik :P
__________________ Raid0 2x 160 Gb Raid5 4x 80 Gb | |
| | |
| | #6 (permalink) | ||
| Administrator Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Citaat:
Citaat:
![]()
__________________ [CiP] Industrial Demolition Carpento's visie op waterkoeling.. Carpento: ik koel mn antieke systeempje wel met boerenlucht Demoniac: amoniakhoudende lucht, voor verbeterde warmteafvoer? Carpento: Betuwse slaapkamer ruftlucht | ||
| | |
| | #7 (permalink) |
| Geregistreerd: 24 oktober 2003 Locatie: Internet
| Woei die kardon sticks zijn leuk om naast je gemode kastje te zetten.. Vooral als je dan ff lekker verlichting en stuff erin gefriemelt hebt.. ![]()
__________________ I'm BACK!!!!!! There is ONE DJ to rule them all !! |
| | |
| | #8 (permalink) |
| Geregistreerd: 17 september 2003 Locatie: Galder
| Mooie dingen, en als het van HK komt dan vertrouw ik wel dat het kwaliteit spul is! ![]()
__________________ Project Centurion All Star: 50% {||||||||||..........} Project Battle server: 50% {|||||||||...........} |
| | |
| | #9 (permalink) |
| Moderator Geregistreerd: 17 december 2003 Locatie: Leek
| Wat ik heb gehoord van mijn hifi dealer; harman kardon gaat de laatste tijd achteruit qua geluid kwaliteit. Voor me zelf kan ik er niet echt een oordeel over geven omdat ik nog niet geluisterd heb naar echte hifi speakers van harman kardon. Maar ik vind de pc speakertjes van harman kardon wel lekker klinken in vergelijking met andere pc speakers. Over deze speakers kan ik weinig zeggen omdat ik ze nog niet beluisterd heb, dus kan het alle kanten op. |
| | |