| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Area 1337 Algemene Kletspraat, offtopic onderwerpen en gadgets & goodies. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 6 februari 2003 Locatie: Haarlem
| tijdje geleden heb ik dus me oude peugeot 206 pimp mobiel verkocht en wat geld bijgelegd en een Tamiya TB Evo gekocht. pracht ding gewoon vergeleken met die carson bak. en heerlijk hard dat ie nu gaat ![]() iig hier komen de plaatjes.. ![]() ![]() voor meer foto's zie: http://www.resettim.nl/hotrod de kleur is metallic rood. op dit moment zit er geen foam bumper op omdat die gewoon weg niet past en zo zijn ook de voorste shocks + shockstower eraf gehaald. dit omdat anders de kap niet pastte ![]() ik moet dus hiervoor met lexan eerst een nieuwe tower voor gaan modden.
__________________ Raid0 2x 160 Gb Raid5 4x 80 Gb |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Administrator Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Ik had hem gisteravond al gezien, mooie kap Maar kan je ook een paar plaatjes schieten van het chassis?
__________________ [CiP] Industrial Demolition Carpento's visie op waterkoeling.. Carpento: ik koel mn antieke systeempje wel met boerenlucht Demoniac: amoniakhoudende lucht, voor verbeterde warmteafvoer? Carpento: Betuwse slaapkamer ruftlucht |
| | |
| | #4 (permalink) | |
| Geregistreerd: 6 februari 2003 Locatie: Haarlem
| Citaat:
foto's van chassis zal ik nog wel is maken..
__________________ Raid0 2x 160 Gb Raid5 4x 80 Gb | |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Geregistreerd: 2 oktober 2003 Locatie: Haarlem
| Wow, ik zou het wel weten, ik zou hem schilderen zoals de ZZ top Eliminator! ![]() Beetje gare foto, maar groot ZZtop eroverheen ... kwijl... :P
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- |
| | |
| | #9 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 augustus 2003 Locatie: Zaandijk - Noord-Holland
| Inderdaad.. een mooie grill of wat strepen zou al veel beter zijn!
__________________ www.defecto.nl |
| | |
| | #10 (permalink) |
| Geregistreerd: 13 september 2003 Locatie: Haarlem
| Hij is denk ik nog niet helemaal af... Hij is wel mooi professioneel metallic rood gespoten! :P Die shockstower kun je denk ik t best maken van alu, dat lijtk me iets sterker en stugger dan lexaan - er komt best veel belasting op dat onderdeel - vrijwel alle gewicht van de auto rust erop... ![]() |
| | |
| | #11 (permalink) | |
| Geregistreerd: 21 april 2003 Locatie: Amsterdam
| Citaat:
![]() | |
| | |
|
| « epia-n
|
[MP3] DiVa GEM series » |
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Tamiya RC :: Wie helpt mij aan een leuke RC auto? | GreenLizard | Area 1337 | 71 | 22-09-2003 21:56 |
| Tamiya tips & tricks | FireWurX | Area 1337 | 2 | 24-07-2003 10:22 |