| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Area 1337 Algemene Kletspraat, offtopic onderwerpen en gadgets & goodies. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 20 maart 2003 Locatie: #NijNtje
| Ik druk een beetje op me dremel, niet hard, maar wel een beetje, maar ik vind dat me schijfjes nog best hard verslijten. Wat is nou de beste techniek om met je dremel/ferm/kinzo/wutever door je case heen te gaan? |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Administrator Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Glasvezel versterkte schijfjes kopen.. die standaard dingen zijn gewoon niet sterk genoeg voor het plaatstaal van een PC-kast.
__________________ [CiP] Industrial Demolition Carpento's visie op waterkoeling.. Carpento: ik koel mn antieke systeempje wel met boerenlucht Demoniac: amoniakhoudende lucht, voor verbeterde warmteafvoer? Carpento: Betuwse slaapkamer ruftlucht |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Geregistreerd: 30 mei 2003 Locatie: Limburg
| Je dremel goed haaks houden scheelt ook weer een hoop (gebroken) slijpschijfjes. Niet te ronde bochtjes in 1 keer proberen te maken. En zoals ook al gezegt is, je dremel het werk laten doen, niet op gaan drukken en duwen. [beetje offtopic] Daar gebeuren trouwens ook de meeste ongevallen mee, met verkeerd omgaan van apparaten of er dingen mee doen waar ze niet voor gemaakt zijn. [/beetje offtopic]
__________________ AMD 2800+, ASUS A7NX8-E Deluxe, zalman cnps6000-cu, Kingston 512 pc3200, 120 GB Sata Maxtor, NEC DVD-Writer, Radeon 9800se (gesoftmod naar 8 pipelines ), logitech internet navigator se, chieftec matrix |
| | |
| | #8 (permalink) | |
| Administrator Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Citaat:
__________________ [CiP] Industrial Demolition Carpento's visie op waterkoeling.. Carpento: ik koel mn antieke systeempje wel met boerenlucht Demoniac: amoniakhoudende lucht, voor verbeterde warmteafvoer? Carpento: Betuwse slaapkamer ruftlucht | |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| dremel | risc | Casemod Junkies | 18 | 1-11-2007 18:35 |
| Dremel <- | pr0wl | Elektronica Junkies | 24 | 14-06-2006 19:49 |
| Cardreader Slijpen | Terror-Web | Casemod Junkies | 5 | 26-08-2005 19:22 |
| slijpen of vrezen? | yogi-beer | Casemod Junkies | 8 | 10-07-2004 21:11 |
| Dremel hoe en wat | Delslet | Casemod Junkies | 3 | 11-05-2003 22:53 |