| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Area 1337 Algemene Kletspraat, offtopic onderwerpen en gadgets & goodies. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 17 juni 2003 Locatie: Graancirkel Amsterdam
| Leuk voor in je case, http://cgi.ebay.nl/ws/eBayISAPI.dll?...&category=3719 |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 8 februari 2004 Locatie: Op een bijna leeg eiland in de Noordzee.
| Mja sorry hoor maar dan nog zie ik het nut er niet van in. Zown ding is voor op je PS One om em portable te maken. Oke leuk dat je zoiets in wil bouwe, maar ik vind het zonde van mijn geld. En zoveel kijk ik toch niet naar een LCD op de kast toch? Mobo info e.d. kan ik ook aflezen in de BIOS of met MBM toch? Maarjah, als je het leuk vind... |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Geregistreerd: 17 juni 2003 Locatie: Graancirkel Amsterdam
| Zoiets bijvoorbeeld http://www.htpcnews.com/main.php?id=warren |
| | |
| | #13 (permalink) |
| Geregistreerd: 24 oktober 2003 Locatie: Internet
| PS ONE schermpjes zijn super simpel.. Bij ons op de zaak hebben we zo'n ding in de WC hangen in een andere behuizing.. Daarmee kun je voor de LOL de camera die buiten om het pand hangt zien.. Maargoed hij kan gewoon AV signaal in krijgen en klaar ben je.. Binnenkort mod ik mijn Sega Game Gear LCDtje in mijn kast.. Kan er dan op gamen / tv kijken / compu schermpie gebruiken.. Dus lekker multi functioneel.. ![]()
__________________ I'm BACK!!!!!! There is ONE DJ to rule them all !! |
| | |
| | #14 (permalink) |
| Geregistreerd: 8 februari 2004 Locatie: Op een bijna leeg eiland in de Noordzee.
| Misschien is het leuk om hem in combo the gebruiken met 2 schermpen, hoe heet dat ook al weer? Multi display ofzow? Kun je op dat kleine schermpje je MSn lijst neerzetten :P Of andere onzin (MDM?) |
| | |
| | #15 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 augustus 2003 Locatie: Zaandijk - Noord-Holland
| Of bijvoorbeeld je temps. Handig dat je hem makkelijk in je computer kan zetten en zo duur zijn ze nou ook weer niet.
__________________ www.defecto.nl |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Touch screen lcd's | Wava | Hardware Junkies | 22 | 8-12-2007 09:25 |
| Verschil van lcd's | oObreezerOo | Elektronica Junkies | 2 | 16-04-2005 20:01 |
| LCD's bestellen | brantje | Casemod Junkies | 1 | 10-05-2004 17:42 |
| [IA] Character LCD's | Led-Maniak | Shop Junkies | 0 | 22-07-2003 21:26 |