| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Area 1337 Algemene Kletspraat, offtopic onderwerpen en gadgets & goodies. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 25 juni 2003 Locatie: Roosendaal
| Tis niet bepaald de gadget van de maand, maar ik wil em toch effe laten zien. :P ![]() ![]() Filmpje Divx (7.1MB) Note: Autotje stuurt als n afgetrapt bensu autotje. :P Daarom knotst ie overal tegenaan.
__________________ Do not underestimate the power of Stupid people in large groups. So fear GOT... The Enemy of "good", is "better". |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Administrator Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Nu nog de camera aan een servo zodat je om je heen kan kijken ![]()
__________________ [CiP] Industrial Demolition Carpento's visie op waterkoeling.. Carpento: ik koel mn antieke systeempje wel met boerenlucht Demoniac: amoniakhoudende lucht, voor verbeterde warmteafvoer? Carpento: Betuwse slaapkamer ruftlucht |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Ik heb door muren heen al 30 meter gehaald, en ik geloof gelezen te hebben dat ie met 1 9v accutje 8 uur mee gaat. Straks zal ik eens n keertje proberen wat ie doet met een clear line of sight tussen de beide antennes. (Antenne voor et raam, en ik effe wandelen met die cam. :P) Mischien kan ik van thadeez een fatsoenlijker autotje kopen, maar daar moet ie nog even over nadenken. Daarin kan ik wel serieus die cam mounten, want dit is natuurlijk gewoon effe voor de fun, met n dot tape op een oud autotje van mijn neefje gefrut.Er komt straks nog wel een mooi stukje video van een speedboot met die cam erop. Maar ik moet nog even wachten op een lader en 2 speed controllers.
__________________ Do not underestimate the power of Stupid people in large groups. So fear GOT... The Enemy of "good", is "better". |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Geregistreerd: 5 november 2003 Locatie: het hoge noorden
| dat autotje slipt/spint wel lekker Ree je op een gladde ondergrond? daar spint mijn subaru met benzinemotortje als de pest op. ik hoef maar een klein tikje gas te geven en hij spint al als een gek op het laminaat in de woonkamer (oke ik geef toe dfat het nie zo handig is om daar met een auto met een top van zo'n 80 km/h te gaan rijden m aar toch ) |
| | |
| | #11 (permalink) |
| ![]() Deze jonge gaat de cam straks meenemen voor n ritje. Helaas laat conrad nog altijd op zich wachten. >/
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Film van Digitale camera kopieren | yuppie | Software Junkies | 2 | 5-01-2006 17:22 |
| Camera aansluiten op PC | SubZer0 | Hardware Junkies | 4 | 10-02-2005 21:33 |
| digitale camera | cuda | Area 1337 | 4 | 18-02-2004 12:11 |
| Webcam software voor analoge camera | Strakke-Wappie | Software Junkies | 4 | 4-09-2003 19:01 |
| msn camera achter een win 2000 server | IccE | Software Junkies | 12 | 25-05-2003 10:40 |