| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Area 1337 Algemene Kletspraat, offtopic onderwerpen en gadgets & goodies. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 30 mei 2003 Locatie: Limburg
| Ik belde gister me baas op als me processor er al was. Zegt ie, ik heb nog iets leuks: Een apparaatje voor je lan door je stroomnet te sturen . Meteen plaatjes doorgestuurd, het gaat dus om een zender die je in je stopcontact steekt, kun je dus aan je router ofzo hangen (gwoon UTP). En de andere kant (duhh) aan je pc. Bereik is 300 meter met een snelheid van 14Mbits. En de setprijs is nu (nog) 125 euro. Ideaal zou ik zeggen voor mensen die geen kabels of Wifi willen, en de prijs maakt niet veel uit. Ik had wel van het idee gehoord om het door de lichtnet te sturen, maar nog nooit gezien. http://www.gigaway.net/current/html/GC-011.htm
__________________ AMD 2800+, ASUS A7NX8-E Deluxe, zalman cnps6000-cu, Kingston 512 pc3200, 120 GB Sata Maxtor, NEC DVD-Writer, Radeon 9800se (gesoftmod naar 8 pipelines ), logitech internet navigator se, chieftec matrix |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 30 mei 2003 Locatie: Limburg
| Aah ik vond het wel een leuke gadget. Ik denk dat het ook vooral iets is voor mensen die niets om snelheid geven of voor mensen die geen kabels door het huis willen. We leggen de laatste tijd nogal veel internet aan bij mensen. Dan is dit een erg mooie oplossing.
__________________ AMD 2800+, ASUS A7NX8-E Deluxe, zalman cnps6000-cu, Kingston 512 pc3200, 120 GB Sata Maxtor, NEC DVD-Writer, Radeon 9800se (gesoftmod naar 8 pipelines ), logitech internet navigator se, chieftec matrix |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Geregistreerd: 8 oktober 2003 Locatie: Assen
| Alleen 1 probleempje met dit nieuwe systeem. Als je vergeet een wachtwoord op te geven en je buren hebben ook zo leuk apparaatje kunnen ze ook lekker mee surfen:P. (Maar ja dat probleem heb je ook met WiFi:P)
__________________ Een arme scholiere en een liefde voor (dure) mod dingen gaan niet samen. |
| | |
| | #7 (permalink) | |
| Administrator Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Citaat:
__________________ [CiP] Industrial Demolition Carpento's visie op waterkoeling.. Carpento: ik koel mn antieke systeempje wel met boerenlucht Demoniac: amoniakhoudende lucht, voor verbeterde warmteafvoer? Carpento: Betuwse slaapkamer ruftlucht | |
| | |
| | #8 (permalink) |
| Geregistreerd: 17 september 2003 Locatie: Galder
| Ik vind het wel leuk! Scheelt weer wat kabels door je huis.
__________________ Project Centurion All Star: 50% {||||||||||..........} Project Battle server: 50% {|||||||||...........} |
| | |
| | #9 (permalink) |
| Ik durf het niet te proberen omdat de machines in het bedrijf van mijn vader een enorme hoogfrequente ruis veroorzaken op het lichtnet, wat mogelijk storing zou kunnen veroorzaken bij deze apparaatjes. Anders had ik het graag gekocht ipv 2 x 30 meter UTP onder de grond door te trekken :P
__________________ [CiP] Industrial Demolition Carpento's visie op waterkoeling.. Carpento: ik koel mn antieke systeempje wel met boerenlucht Demoniac: amoniakhoudende lucht, voor verbeterde warmteafvoer? Carpento: Betuwse slaapkamer ruftlucht |
| | |
| | #12 (permalink) |
| Geregistreerd: 25 juni 2003 Locatie: Roosendaal
| Mja vooral et idee dat er 230 in een ander gat dan die van je PSU gestopt wordt. :P Nouja, dat zal wel doormiddel van een externe filter gaan die de signalen eruit pikt. :P Maar het idee dat straks ook je magnetron over internet beschikt, is toch wel n beetje beangstigend. ![]()
__________________ Do not underestimate the power of Stupid people in large groups. So fear GOT... The Enemy of "good", is "better". |
| | |
| | #13 (permalink) | |
|
| Citaat:
(ik denk aan in de auto chatten etc ) | |
|
| | #14 (permalink) |
| Geregistreerd: 25 juni 2003 Locatie: Roosendaal
| Draadloos stroom zal nooit lukken. :P Dan wordt de lucht zo gepolariseerd dat iedereen haar krijgt als n paardebloem. :P
__________________ Do not underestimate the power of Stupid people in large groups. So fear GOT... The Enemy of "good", is "better". |
| | |
| | #15 (permalink) | |
| Citaat:
![]()
__________________ [CiP] Industrial Demolition Carpento's visie op waterkoeling.. Carpento: ik koel mn antieke systeempje wel met boerenlucht Demoniac: amoniakhoudende lucht, voor verbeterde warmteafvoer? Carpento: Betuwse slaapkamer ruftlucht | |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Adapters in stopcontact laten zitten | defecto | Hardware Junkies | 11 | 29-04-2005 17:04 |
| Vervolg stopcontact in je kast | Gr4F!x | Elektronica Junkies | 38 | 7-10-2003 23:06 |