| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Gadget Junkies Geleuter over al het andere elektronische gros; mp3 spelers, digicams, mobieltjes, microcars, etc.. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 5 juli 2003 Locatie: Blitterswijck
| Ffies een vraag of 2. ik heb nu een vodafone 180 abbonement al ruim een jaar oktober loopt hij af. Nou kan ik een debitel abbonement nemen van 330 belminuten voor 7.80 hierbij staat dat belminuten en sms inbegrepen zijn. Wil dit nu dus zegge dat ik voor 330 belminuten kan bellen en/of sms'en of moet ik voor sms weer bijlappen net als bij vodafone. Move naar Gadget Junkies... |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 30 mei 2003 Locatie: Limburg
| 7.80 pleuro voor 330 minuten? Are you kiddin' me of is het een typfoutje? Ik d8 dat ik met t-mobile al het laagste abo-geld had 7.5 pleuro voor 75 minuten
__________________ AMD 2800+, ASUS A7NX8-E Deluxe, zalman cnps6000-cu, Kingston 512 pc3200, 120 GB Sata Maxtor, NEC DVD-Writer, Radeon 9800se (gesoftmod naar 8 pipelines ), logitech internet navigator se, chieftec matrix |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 6 maart 2004 Locatie: Anna Paulowna ( NH )
| Je heb wel es dat ze je korting geven op je abbo ipv korting op je toestel Je kan bijv bij orange voor 0 euro per maand een orange free 20 abbo nemen bij d8 ik belcompany Je krijgt er geen telefoon bij maar je heb wel een jaar lang gratis abbo.... de TS zal ook wel zo een soort aanbieding hebben Back ontopic : ik zelf heb slechte ervaring met debitel ivm bereik, mijn advies zou zijn neem orange, heb ik zelf al 3 jaar en nooit enig gezeik mee gehad en altijd goed bereik |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 5 juli 2003 Locatie: Blitterswijck
| het is dus een abbo via me pc dealer die regelt altijd van die goedkope dingen voor me. En nee het is geen geintje, maar ik ben dus nog steeds opzoek naar de vraag kan ik me abbo zonder problemen downgraden en is het sms en bellen voor het zelfde bedrag |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Show je Mobiel | The_Thing666 | Gadget Junkies | 215 | 3-04-2008 17:00 |
| Mobiel + abbonoment | Pawiro | Gadget Junkies | 10 | 13-08-2006 21:59 |
| pc mobiel maken | QuincMan | Elektronica Junkies | 50 | 23-08-2003 23:16 |