| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Area 1337 Algemene Kletspraat, offtopic onderwerpen en gadgets & goodies. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 11 december 2002 Locatie: Wierum, N-O Friesland
| Eindelijk mijn eerste 'eigen' kap gespoten, ik heb van de week een HPI Audi A4 Avant Quatro kap gekocht voor mijn Carson. De kap is een 190mm model, dus ik moet nog wel even achterwielen met elk 4mm off-set hebben voor de 'looks'omdat het Carson 4WD chassis slechts 180mm meet. Helaas is mijn camera een beetje gaar, en heb ik nog geen nieuwe. ![]() de rechterzijde ![]() De linkerzijde ![]() Van voren Klik op één van de fotos voor een redirect naar het topic op RC-Junkies.com
__________________ Créateur de l'innovación F T W! Support your local B R M |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 25 juni 2003 Locatie: Roosendaal
| Coole kleur, Het halve seetrough is ook lache. Hoelang denk je em heel te houden? :P
__________________ Do not underestimate the power of Stupid people in large groups. So fear GOT... The Enemy of "good", is "better". |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Dat is ook zonbeetje de levensduur van mijn body's. :P Mijn aller eerste knalde zelfs in 100.000 splinters uit elkaar Dat was van dat nep plastic.
__________________ Do not underestimate the power of Stupid people in large groups. So fear GOT... The Enemy of "good", is "better". |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Geregistreerd: 2 oktober 2003 Locatie: Haarlem
| Damn, ik dacht je hebt een echte auto gekocht om zelf mee te rijden omdat je van die die gare brikkies binnen 3 maanden verslijt, is het een RC auto :P. Maarre erg mooi, ook die zijkanten, de ene groen de andere doorzichtig, is erg mooi gedaan!
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- |
| | |
| | #8 (permalink) | |
| Citaat:
![]()
__________________ Do not underestimate the power of Stupid people in large groups. So fear GOT... The Enemy of "good", is "better". | |
| | |
| | #10 (permalink) |
| Geregistreerd: 16 maart 2003 Locatie: Lemiers
| K wou net zeggen, toen ik m'n eerste echte snelle RC kocht, ging ik ff testen op slikkies, maar dat ging niet zo goej in de stof... Hoppa. LantarunpaaL... Ging m'n mooie Mercedec CLK-GTR... K had gvd langer gespoten aan die carosserie dan gebouwd aan 't chassis ![]() |
| | |
| | #11 (permalink) |
| Daar had ik ook een wijze les uit geleerd. :P Neem bij je 1e car nooit een gedetaileerde body, en n paar HELE dikke trainings bumpers. :P
| | |
| | #13 (permalink) |
| En een korte shutter shot van het moment dat ie in een grote wolk splinters veranderd he. ![]()
| | |
| | #14 (permalink) |
| Administrator Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Erg mooi zo half gespoten, half doorzichtig Doet me enigzins denken aan een Honda Fireblade streetfighter van een paar jaar terug, die was aan 1 kant geel en aan 1 kant oranje, met een witte streep in het midden ![]()
__________________ [CiP] Industrial Demolition Carpento's visie op waterkoeling.. Carpento: ik koel mn antieke systeempje wel met boerenlucht Demoniac: amoniakhoudende lucht, voor verbeterde warmteafvoer? Carpento: Betuwse slaapkamer ruftlucht |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| mijn eerste mod | sniffysniper | Casemod Junkies | 12 | 17-05-2007 19:20 |
| Mijn eigen posts | Jensn | CaseJunkies Support en Feedback | 4 | 1-07-2006 22:47 |
| (cm) mijn eerste mod | rockyr | Casemod Junkies | 41 | 21-06-2004 18:45 |
| Eerste eigen case (mod) | rawiramdhan | Casemod Junkies | 5 | 7-05-2004 22:07 |
| [CM] Mijn eerste mod..... | Sjamco | Casemod Junkies | 10 | 9-09-2003 22:14 |